Alla inlägg under maj 2008

Av emelie - 26 maj 2008 21:19


tjosan :)


då va man äntligeeeen klippt, bara toppade men ändå. de slitna håret e väck :)

nu kan de gärna få vara bal :) lääängtar!

i fredags kom lindus, vi såg på film mm.

sen for vi med moppen på en lång tur, först till båthamn och busade lite, sen iväg till sandö för linda ville träffa syrran sin :) sen påvägen hem träffade vi evelina linnéa linda och matilda, surrade med dom en stund sen for vi hem :) och vi sov i stugan min :)

sen på lördagen solade jag nån timme, sen sov jag eftersom solen forsvann.

sen vid 7 for jag iväg till farmor och farfar. och där va de rull rulle :)

åt gomiddag, massa efterätt sen brumma jag hem med moppen, och påvägen hem hämtade jag upp gullan nattis :) efter en stund fick vi kuta ner till vägen och möta johan. :)

vi såg på eurovisions song contest, tyckte danmark skulle ha vunnit och jag trodde aldrig de skulle gå så dåligt för perelli, låten är ju inte dålig men men (:

vi såg på film i stugan och sov.

klev upp klockan 7 för jag och nattis skulle släppa ut hästarna .

så vi brummade iväg med moppen då vi, sen somnade vi om i lillstugan.

sen vid halv 12 for johan hem och jag skjussade hem nattis och så brummade jag iväg till micaela och där träffade jag KB, längesen nu. testade balfrilla jag ska och de blev supersnyggt  :)

hon är så duktig, och så sminkade hon mig :)

sen efter jag hade varit där så for jag till mormor & morfar och käkade gomaten och massa efterätt :)

sen vare hem och plugga och sova :9

och idag åkte jag somsagt in till kramfors med Ida och Elin och klippte mig. Pia fixade till en frän frilla, tupperat och uppsatt. sen har jag sove sen jag har kommit hem tills 9, och nu ska jag plugga :)


ses,

Av emelie - 20 maj 2008 17:09


tjenis :)

  ikväll äre sista andra avenyn för säsongen :(

om en stund ska jag till nattos :)

sommarjobba i sommar med frida på dagis i bjärtrå :)

kanske ska måla på br ivarsson i sommar med, få lite extra pengar :)

de är ju inte så mycke att måla eftersom de mest gjordes förra sommaren.

fast vem ska jag måla med?, linda verka inte vilja men de hade varit roligt om skulle vilja men men, ork inte bry mig mer, så less på de mesta, helst på skola! 

och har höjt mig i bra många ämen så hantverk troligen för mig då till hösten :D:D:D

syrran ska fixa mina naglar till balen och nån dag i veckan( tror jag ) ska jag nog till micaela och få lite provningar på hur håret ska vara, för hon ska sminka och fixa frillan till balen :)

baka chokladmuffins med daimbitar i ikväll, eller imorgon. tror faktiskti inte jag hinner idag :(

men jaja, :) nån dag framöver ska vi lägga upp klänningen, den är lite för lång men annars sitter den perfa :) kommer nog nån bild på den me, håll ögorna öppna :)

 jaja,

pusshej


:(:( nej, vem e du?

Av emelie - 19 maj 2008 22:05


tjosan :)


förra helgen kom pluttos till mig (hanna).

gick och mötte hon nere i lugnvik, för hon visste inte va jag bodde ;)

va hemma en stund sen gick vi till simon, eller till ödstjärn sen kom johan & simon och hämtade oss på fyrhjulingen och moppen :)

de kom en himla massa folk, när dom hade farit åkte vi bort till matildas sommarhus? och var med evelina och matilda :) jag simon hanna & robin gick in för att äta bullar, sen gick vi upp på övervåningen, och då hände en liten olycka, hahahaha! sen sov vi hos simon :)

sen i fredags for jag till pluttos sen på kvällen va vi ute och for, sjukt roligt hade jag iaf, haha fick många pussar den kvällen tss ;) sov hos linda :)

lördagen for vi upp till pluttos, där va henke & emil sedan kom peder christian eric :)

såg på film och körde chrstians bäste moppe :)

sov hos pluttos :) sen på söndagen brummade jag & lindus hem till henne igen,

sen vid 18.oo for vi ner till skolan och spelade badminton med henke emil och pluttos.

jag och linda roade oss på annat håll :)  sen blev de preem och glass.

när vi kom hem till lindus igen såg vi andra avenyn och sen bubblade vi :)

sen vare datorn, film och godnatt. sov hela helgen i docksta tills idag :)

till helgen kommer nog pluttos och lindus, maybe bada tunnan här :)

och idag har min moppe kommit hem, och den går MKT bättre nu.

fortare tillomed :D jaja, nu ska jag se film och plugga :)

 pusshaj


du bryr dig inte, då tänker jag inte heller bry mig!

:(

Av emelie - 8 maj 2008 19:16


tjenis :)

 veckan har gått super fort enligt mig iaf :)

imorgon äre redan fredag! :)

sitter och svarar Leon (tysken) på mailet han skrev :)

shiet va jag saknar han, och taizé :(

men nästa år då drar vi igen och Leon ska ju dit då med så då får man ju träffa han igen :D

jag tycker Tyskland verkar lite annorlund, ha vart förvånad när jag sa att vi kunde hyra bastu,

och att jag badar i havet här i sverige, haha :)

Leon:  you rented a sauna?? that is possible in sweden?!:D:D

har haft sjukt ont i huvet hela dagen, känns nästan som jag gick omkring och hade feber på skolan,:s

sitter och äter kakor, jag ska ju bli fet :D

imorgon ska jag te syrran på tacos, mums! och lördag ska jag kanske till simon med hanna och grilla och mysa :) eller så kanske de blir kfors :) vem vet va de blir, kul ska jag iaf ha! :)

Hannos är min pluttos :)

men iaf, nästa helg äre gladan, då ska man väl dit antar jag :)

men nu ska jag sätta min framför tvn och se om jag hittar nått bra :)

jaja, hej på er :)


här kommer lite bilder på kläderna jag köpte i lördags :)




 jag tänker inte längre försöka, får blir som de blir ..


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards