Alla inlägg under juni 2008

Av emelie - 8 juni 2008 13:43


tja :)


onsdags vare bal, riktigt lyckat kan jag lova :)

först vid 9 for jag med mamma på dagis och hjälpte till, sen vid halv 2 for skjussade syrran mig till micaela och där va sandra riktigt fin som micaela fixat iordning, så for hon hem och så vare min tur att bli fixad. fixade håret och sminket och jag vart jätte nöjd, tack micaela :) sen for jag hem och så kom angelica upp och jag fixade håret och sminket på henne och sen kom johan och så knäppe mamma och johan mamma typ tusen kort på oss, sen for vi :) himla trevlig kväll och alla va super fina :)  sov hos linda i torsdag men hon skulle bort på fredagen så jag for te nataus :) så kom johan simon och robban och vi körde moppe och sen vid 12 for vi hem till simon och sov där,jag sov med csimon och nattis med johan, mysismys :) så for jag och nataus hem, eller till bjärtrå en sväng med :)

sen idag ska 9b til ulvön vi e lite busig vi, fast mer säger jag inte :)

kommer iaf hem på tisdag. sista övernattingen med 9b, :(

jaja :) nu ska jag packa och vänta på att syrran kommer så man får äta tårta, för hon fyller ju 20 idag.

GRATTIS! :)

hare gött :)


puss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards