Alla inlägg under juli 2008

Av emelie - 3 juli 2008 19:54


hej :)

de va ett tag sen, ett bra tag sen jag skrev.

så nu blir de mycke att skriva:)

men iaf, imorgon börjar mitt sommarlov. äntligen har jag sommarjobbat klart.

3 jätte bra veckor på dagis i bjärtrå, känns faktiskt lite tråkigt att inte jobba där mer :s

men de är mer skönt, har längtat så efter sommarlov. ja då hinner man vara ledig i en dag sen bär de iväg till gotland på semester vilket ska bli j**l*igt skönt!!!

och vet ni vilken otrolig tur jag har? torsdag den 10, alltså då jag är i gotland är E.M.D också där :D

och den 9 är amanda jensen där, då är jag också där :)  kan de bli bättre? tror inte de!

men iaf, idag har de varit OTROLIGT varmt ute, och sikken tur man har då, dagis ska fara till butjärn och bada. så där har jag tillbringat min dag idag, genom att passa 4 barn som inte kan simma, kan säga att de va ett himla göra. låter enkelt men man va rätt slut och trött sedan. somnade i solen när jag kom hem, när jag vakna fick jag panik för värmen. så tagit årets första dopp i poolen, doppade mig hela tre gånger, och så hämtade jag vattenspryen och fyllde den med iskallt vatten + 10 isbitar, så låg jag där och sprayade typ var 5 minut, annars hade jag inte klara av att lega ute.

har jag skreve skolavslutningen? tror inte de, drar lite från den.

hemsk dag ändå underbar. slutat 9an vilket är typ de skönaste man kan göra, men samtidigt de sorgligaste! jag började grina när jkag skulle gå fram och hämta betygen och när jag gav monica och lådan en kram. sen satt jag på bänken och storlipa. 9b är bäst och så kommer de förbli!

sen efter massa kort utanför hoppade jag på släpvagnen som reneés pappa snyggat till och så blev de ett varv runt i nora :) bra avslutnings grej tycker ja!

ULVÖN? just de ja, åhh va kul jag hade :) sista resan med 9b, och klart den bästa.

jag har hunnit med mycket tycker jag själv, kforsstadsfestr båda dagarna, badmintonkväll med hajen, och sjukt mycke mys kvällar med hajen, midsommarfirande uti bönhamn var jätttte mysigt sedan ullångersfjälle te emils stuga hade superkul, jobbat, ellanpella simon daniel linn joppi robban ida raffa varit me, birsta, pluttos :)  och just ja, jag kom in på HV :D:D:D gissa om jag är glad?

känner att ingen annan linje skulle passa mig, då skulle min ork falla till noll, men nu är den 110% och jag längtar till skolan för första gången så här tidigt!

imorgon kommer pluttos linn tror ja, och partyhajen har gått och bleve sjuk :(

på lördag drar vi, synd bara att syrran inte ska med, känns som om de kommer bli en smula tråkigare då. stannar där till söndag den 13, och så är jag troligen i stockholm till den 16 :) sen kan jag lova att de blir mycke docksta och partyhajen :)

orka ni läsa mer? jag orkar inte ens läsa så hejdå :)


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards