Alla inlägg under augusti 2008

Av emelie - 31 augusti 2008 20:20


hallå!

igår värmde jag och ella tacos och åt sen kom amanda sen ´hade dom lite förfest hos elin innan dom stack iväg till kramm. jag fixade bådas frisyser och även sminket på syrran. vi lattjade på i lägenheten, sen gick dom och jag satte mig framför datorn, såg på goal 2 tills klockan var 20 över 2 dså kom elin och amanda, och jag fick kebabrulle :) sen gick dom och la sig, och jag såg på en ny film och klockan 4-5 gick jag och la mig, men vaknade snabbt utav mattias som kom hem. sen somnade jag med tjoffsan i min famn. imorse vakande jag vid 12, sen fikade jag och vid 3 åkte syrran på jobbet, så då satt jag vid datorn och tog en dusch, sen gick jag till bussen 16.50 och kom precis lagomt till den :) sen nu ska jag och sola i kfors med mammi :)

puss

Av emelie - 30 augusti 2008 16:09


hej igen, en liten uppdatering som de säkert kommer bli mer utav ikväll  :)

nyss varit på stekhuset med linn, sen gick vi och satte oss utanför sis lägenheten på en bänk och jag sprang in och hämtade tjoffsan så satt vi där ute och pratade medans tjorre busade :) sen börja de regna, mer och mer så alla som såg oss borde trott vi var lite egna som satt som ingenting ute i spöregnet. sen gick linn hem och jag in med tjorre :) imorgon kommer mamma och hämtar mig troligtvis och då ska vi soooola (#) :) hörs,


you are not ashamed? of how much you are copying all the other

Av emelie - 30 augusti 2008 13:02


hallojsis!

hann inte skriva nå mer igår men :)

åt tacos igår med sis och mattias, sen efter de for vi iväg till Piggan och gick ut och gick med henne, sen medans elin höll på sätta upp lite lappar osv så klippte jag och tunnade ur piggis man, sen klippte jag svansen lite och så :)  sen när vi kom hem igen satt vi oss och tittade på film, blev så sent så elin gick och la sig så jag fick sitta och titta på film själv och äta mig fet av chips och vitlöksdipp, mumma! sen såg jag på step up 2 äntligen, och den var väldigt bra men var tvungen att se dom sista 15 minuterna av filmen idag för jag somnade framför den igår så ;) jag vaknade vid 11 åt frukost och sedan har jag sett på lite film, nu ska jag se på goal 2, världens bästa film. ett måste! ska snart ner till stekhuset och sola med linn :) och idag blire nog tacos till middag igen, sen kommer amanda så då ska jag fixa till sis och henne för du ska ut ikväll, sen vet jag inte. vi får se vad som händer ikväll ihi =)  puss


it is so unnecessary, you are looking for aggressive and looking for the wrong I do all the time. I am so tired of it.

Av emelie - 29 augusti 2008 16:44


tjenixen!

va less jag är, skulle vilja fara bort ett år och sen återkomma, fast HV precis har börjat! verkligen en super klass och vi kommer ha SÅÅÅÅ KUL tillsammans, de är jag övertygad om men de är en annan sak som inte har nått med klassen alls att göra. I am not able to keep on like this more. I do apparently just wrong all the time, please, I do not need something right now. jag orkar inte alltid hålla på såhär. men men förövrigt har skolan varit bra, slutade 11 sen gick jag och lite av HV brudarna och åt, sen gick jag och emmsan och sola! trodde jag   skulle svimma, men skriver mer sen.

Av emelie - 28 augusti 2008 20:43


halloj =)


yes, idag så har vi börjat med lite feng shui, ganska intressant igentligen =)

ska ha alla tjärnämnen utom svenska själva, skönt! :)

slutatde tidigare as always! :)

sen satt jag och emma och umgicks i cafeterian, tills klockan var halv 4 då gick vi bortmot bussis :)

när jag kom hem somnade jag som vanligt till tvn, jag är helt slut när jag kommer hem även fast vi bara leker än så länge. de märks inte jag har haft lov :/ imorgon slutar vi 12 :D


men nu ska jag till sis och sova där, vi ses !

puss

Av emelie - 27 augusti 2008 20:50


allo :)

skolan idag gick super, vi började med lite prat och så, sen var de lek med HV 2:erna. så fick vi en fadder, jag fick Petra och så skulle vi ut i skolan och hitta lite svar på frågor, rätt kul! :)  ja så dagen har alltså bestått av lek & lek & lek. sen slutade vi halv 3 så då gick jag med emma och åt och sen gick vi till wedins och emma inhandlade två par snygga skor! imorgon blire också lek med 2:erna, och jag längtar till vecka 40, får då kommer vi få börja hålla på med smink shooho :)  men iaf så har jag inte fått min lön ÄN! :o jag jobbade i början av juni och ja har inte fått min lön än :| så nu är jag sur, för alla andra som jobbat inom kommunen har fått sin lön utom jag och frida :( men mamma ska ringa till kommun imorgon och fråga va dom håller på med! nu ska jag ta en dusch sen sova, somnade i soffan tidigare idag och är fortfarande dö trött, men vi hörs och ses!

puss

Av emelie - 26 augusti 2008 22:31


tjenixen :)

igentligen kan jag inte själv fatta att jag börjat ådalsskolan, känns som att vi bara är där på besök, och idag började ju 2.erna och 3:erna med, lite pirrigt med de va ju inte alls farligt  ;p

sov hos syrran intt och försovde mig ju självklart, så de vart snabba ryck men så såg jag ju ut som jag gjorde, hemsk. sprang iväg och mötte emma och så gick vi in. vi gick till 1 kanske idag, och jag hade musik och ingen känner jag där för dom jag känner har bild :| ska byta, men sen så försvanna alla så där fick jag gå omkring ensam, :| efter vi sluta gick jag emma hilda minna linn och frida lite på stan och kolla in skor och kläder, sen kom mamma så då gick vi på wedins och köpte ett par dösnygga skor :) tänkte gå och lägga in tidigt idag, kring halv 10 men så kom farmor och farfar och grattade mig i efterskott och fick massa pengar så i helgen blire förhoppningsvis sundsvall eller övik med söt emma! :D imrgon har jag hört lite från dom i min klass att vi ska fara iväg med HV-07 alltså 2:erna och spela kubb och lära känna varandra, kul! mamma och jag skulle på stekhuset idag men så fungerade inte växelmojängen så vi sk fara in på torsdag och förhoppningsvis har dom bytt rör då :D

kanske blir nått skoj med tjejena från klassen i helgen får vi hoppas :)

ska ta mig en dusch nu och sen vidare ner i sängen, tänkte få sova ut lite inatt, sover ju knappt 5 timmar på en natt annars, så.

men vi hörs imorgon, puss

Av emelie - 25 augusti 2008 14:47


hallojsis där =)

första dagen i ådalsskola- HV o8  :)

jag har varit nervös som en åsna, men de gick ju hur bra som hellst :)

klev upp halv 6 imorse och sen vid halv 8 skjussade mamma mig till Ida så jag kunde ta bussen därifrån :D framme stog vi och pratade med massa, sen dax att gå in, upprop, sen iväg till klassrummet med klassen :) vi fick schemat idag och det är ett toppen schema enligt mig :) både onsdag och torsdag är HV dagar. heeeela dagen bara smink och all va vi kommer att hålla på med, great! :)  i klassrummet gick dom igenom lite saker sen fick vi gå och kolla va vi har alla lektioner, sen var det lunch och sen fick vi sluta, kring 11, skönt med en mjukstart :) efter de gick jag och emma runt ett tag sen kom syrran och hämtade mig och så for vi till piggan :) nu sitter jag i syrrans lägenhet och är tjoffa vakt, sis är och jobbar och jag funderar snart på attgöra lite mat  till mig och titta på film och sen blire stekhuset med emma =) ska sova här och imorgon kommer jag avlinda tror jag, alla 2:er och 3:er börjar då, lääskigt :| men de går nog fint :) men vi ses

puussss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards