Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

nyklippt och körkortsutbildad?

Av emelie - 21 augusti 2008 21:57


halloj igen kamrater =)

 igår kom moster och kusin hit och då fick jag prestet :) en sminkväska och body butter och body scrub, 3 godiluktande badbomber, en läppsyl och en grej för ögerna som luuuktar jätte gott och är skön för ögorna :)  tackar jag så mycket för, precis va jag behövde :)

yes och en toppning va också precis va jag behövde och de är klart nu :)

haha ganska rolig morgon, eller iaf nu inte då kanske men :)

började men att jag klev upp 8 en timmes försovning så jag skyndade mig in i duschen och sen såg jag att nattis hade skrivit till min mobil att jag skulle ringa linda för hon sov troligen fortfarande, och linda är en sömntuta, så jag skrev igår att hon inte fick försova sig vilket jag fattade att hon skulle göra iaf ;) men men, så jag ringde och ringde och ringde men inget svar hos lindabus, så då bestämde jag och nattis att jag skulle fara en 40 minuter tidigare till henne och så skulle vi åka och knacka på hennes fönster och se om honh va vaken, så jag skyndade mig allt va jag kunde och for ner till nattis och vidare med nattis på till linda, och visst där stog vi 5 minuter och knackade med ett resultat av att en nyvaken linda tittade fram med täcket omkring sig under rullgardinen, så då vare bara för henne att rejsa, för bussen gick om en halvtimme, så vi fick sprniga ner till bussen. när vi kom in gick vi till bakfickan och tog en sallad, möms! sen vidare till Pias, och toppade mig och klippte upp de lite :) sen gick vi på stan ett tag, köpte present till kattis som kommer imrgon :) sen satt vi på hemköp och roade oss, måste säga att vi hade riktigt kul fast de låter väl inte så värst kul men de vill jag lova att de hade vi :) sen helt plötsligt känner jag hur de sticker till mellan brösten, då har en geting kommin in i tröjan och den jeeeekeln stack mig 3 gånger, sen fick jag tillslut ut han och då va han dö,  rätt åt han! fick svårare att andas konstigt nog, så jag gick och kylde ner mig, sen gick vi och åt, sen vare körkortsutbildning och syntest som gick super:) min dag i stortsett :)

 imorgon kommer hanna och linda vid ett så då börjar tårtbakninget och tacos fixningen, och sen kommer de bruuuudar hit :) myskväll hoppas vi på =)

nu orkar jag varken skriva och nu läsa så godnatt puss :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards