Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

LS-dagen

Av emelie - 1 oktober 2008 15:37


idag var det LS-dagen, så har vi inte haft nån lektion på hela dagen, skönt!

fast vi skulle igentligen ha börjat med smink idag så de är ju lite surt, men vi börjar imorgon med de och jag längtar! iaf idag på LS-dagen så vare olika aktiviteter man fick gå till, tillexempel på estet vare dans om man ville de, och på media fick man sätta ihop en film rulle på viss tid eller vare va, lekar på varje linje om ja säger så! så fick man gå dit om man ville, men man behövde inte, så jag gick bara på dansen och de skulle kunna varit kul om jag hade haft mer ork i kroppen, jag är helt död sen igår. jag somnade halv 7, HALV 7:o

mamma väckte mig 23.00 och då gick jag upp och borstade tändern sen somnade jag igår och sov tills 06.00 imorse då väckan ringde! och då kan man tro astt jag är pigg idag, men jag är lika trött för de, om inte tröttare :o  men iaf, vi på HV hade ju också aktiviteter, skitskoj! jag var "funktionär" där. man skulle vara 3 stycken i varje aktivitet. i ena där skulle en ha hörselkåpor med musik i, och den andre skulle ha ögonbindel och den tredje munkavel, och så skulle dom sitta ihop och så skulle dom leta nyckel. i andra rummet där skulle man föra en nyckel igenom kläderna på tid. och i sista rummet skulle han ha ögonbindel och ha en sked i ena handen och den andra bakom ryggen och så skulle man lasta bomull på skeden och gå tillbaka med det till en skål. så fick man en bokstav varje aktivitet man klara och så skulle man försöka lista ut ordet. kul!

slutade tidigare idag igen :o slutade halv 1 så tog 10 i 1 bussen hem och så följde Ida karlsson med mig hem och for hem för en stund sedan :)

nu orkar ni inte läsa mera, men vi hörs :)


pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards