Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av emelie - 2 oktober 2008 18:17


inge smink idag heller, vi får vänta tills nästa vecka för vernonica hade 2:erna eftersom dom ska ut på APU nästa vecka. besviken, men då har vi ju nått att längta till :)

istället fick vi lära oss lite ögonmassage och läsa igenom betygskriterierna för make-up och hälsa! sen på matrasten var vi lite busiga och gick er i underjorden. jo vi va lite rädda, men vi lever bara en gång! idag efter skolan har jag inte sovit :o men ätit som en häst har jag iaf, och har ni hört att de är kanelbullens dag på lördag? då blire bullar vill jag lova!

ska nog till simon och fiska och kolla film då med, och imorgon kanske filmkväll hos hilda, om hon orkade annars blire väl k-lan med emma! :) hanna ville att jag skulle följa till övik på stan, men jag har inge pengar för de och så vill jag gå på bio snart! jag vill se rallybrudar, för den verkar kanon, om inte annat ska mamma se till att brorsan laddar hem den nån dag, eller så får jag fara till syrran och be hon ladda hem den :)

http://www.youtube.com/watch?v=h4L6lby0RN0  ta en titt. fast hsm skulle sitta fint!

jag vill iväg nånstarns!

idag har vi i klassen iaf bestämmt oss för att samla in pengar till en utomlandsresa i trean!

greaaat säger jag! men du? nu ska jag plugga lite matte och se hure går för modo som spelar mot timrå. håller tummarna!

vi hörs hurru!



bilden är sen idag!

pusss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards