Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av emelie - 3 oktober 2008 15:37


då var det fredag igen, och jag borde igentligen vara hur trött,slut och less som hellst, men jag är raka motsattsen! jag är på bus och spraller humör! så även denna helg kommer vara full!

att jag ens har ork, men de har jag mer än vanligt! så ikväll blire bus, och va jag ska jävlas med folk, för idag är det en sån dag! måste även säga förlåt till emma, och jag har dåligt samvete, och de va faktiskt inte tänkt att de skulle bli som de blev men lite roligt vare. nu lät de ungefär som att jag och emma har fet bråkar eller något liknande, men de har vi inte. jag råka göra ett litet bus idag, och de blev lite pinsamt men ett gott skratt förlänger livet. tänk på de! :D

iaf, ikväll äre k-lan som gäller med lindis! :D de var igentligen tänkt att jag emma hilda och linn skulle hem till hilda på GOmiddag och filmkväll, men eftersom de är k-lan ikväll och de är bara en gång om året och hilda och linn var rätt så slut efter alla helger så blev de nog bäst för alla om vi tar det nästa helg ist! :)  blir nog inge sova inatt om jag stannar på lanet, som jag troligen ska, men ska nog en sväng till syrran och se om hon har köpt hem några bullar till bullars-dagen imorgon. och kanske lite chips hihi :)  men vi hörs!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards