Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av emelie - 5 oktober 2008 21:18


jag är sååå jekla trött!

k-lan hela helgen och då kan ni ju tänka er vilken somn jag har fått, nästan ingen alls :)

men de är bara k-lan en gång om året så :)

iaf, i fredags tog jag och linda bussen in till kramfors och gick in på k-lan busade på, käkade kebebrulle som hela min helg har bestått av typ. sen vid 06.oo vart vi så himla trötta så vi fick låna  joels säng, och sov där 3 timmar typ. men stackars joel som kom senare för att lägga sig och så fick han ligga på golvet, men då väckte linda mig och sa att vi skulle kliva upp så joel fick sin madrass, men då var jag inte alls glad och pigg utan låg kvar tills linda tjatat på mig ett bra tag hah ;D

vid 9 då på morgonen fanns de inte så mycket att göra mer än att leta en dator eller sitta på läktaren och umgås. sen på dagen kom lindas mamma och hämtade henne för linda ville hem och duscha och byta kläder, men jag stannade för senare gick jag till syrran och duscha och bytte om och fräschade upp mig och även fixade iordning syrran inför kramm. sen tillbaka till k-lan vid 8 och så vänta på linda :) sen kom hon och så var vi med emma och jens och hade skojj :) sen vid 11 skulle jag och linda skulle gå till sylos och käka så började de ju såklart spöregna. så vi sprang dit, och sen så bad vi pelle hämta oss och skjussa tillbaka oss till k-lan och de gjotde han :) tillbaka åt vi och var typ övertrötta så vi skrattade åt allting och höll på så trodde dom tydligen att vi inte var nykter? så vi fick blåsa hahahah! men sen vid 2 följde jag och linda med Ida Sebbe och Sandra till sylos, men dee va en sån jekla kö så vi sket i de och for omkring kolla lite bara. sen vid 3 kom lindas mamma och hämtade henne så då var jag med Ida Sandra och Sebbe och följde med dom en sväng. haha och Ida va nog lite trött. Ida : emelie, kommer du ihåg min traktor? jag höll på dö av skratt, hahahah ida har ju aldrig haft nån traktor. ja jag och Ida satt iaf och skratta så vi grät.

sen vid 4 kom vi tillbaka och då var jag med Emma och Jens och vi var på säng jakt och vi hittade de vi sökte. fast när vi la oss blev vi inge trött så vi klev upp, och umgicks ett tag sedan gick vi tillbaka till sängen och somnade där i 2 timmar typ. sen visade de sig att hon som hade den skulle gå och lägga sig men så låg de 3 stycken i hennes säng, sorry ;D iaf jag var så trött så jag somnade en stund uppe på läktarn och sen kom Ida och frågade om jag ville åka med dom hem. så vid 9 imorse smög jag in i huset hemma och la mig och somnade direkt, och mamma var nog lite förvånad. jag minns att hon pratade med mig imorse men har ingen aning av vad hon sa. så vakande jag 17.oo då de var mat.

vilken helg, alldeles för lite sömn men de ska jag ta igen :)


pusss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards