Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av emelie - 14 oktober 2008 19:31


precis bakad ett super god kladdkaka :)

 och jag måste säga en sak att länken till testet nedantill

jag får dåligt samvete, så gör de inte. eller ni gör ju de om ni vill men då får jag reda på era hemligheter och då får jag dåligt samvete + att ni vill nog inte att jag ska veta.

så, men som sagt, ni får göra om ni vill, men jag inte jag kollar på resultaten så :)

Av emelie - 14 oktober 2008 17:29


å var det tisdag och en väldigt slapp dag.

först matte sen hälsa där vi bara pratade och visade framsidan av pärmen och berättade varför vi valt den osv. sen bild, jag och linn håller på göra ett slott av kartong, kul faktiskt :) sen efter bilden vare bild och form, och då började vi lite tidigare än va vi skulle så fick vi sluta tidigare och då gick jag och hilda till stekhuset och stekte, men  de var as dåligt den här gången :| tog de solariumet jag hatar, för de andra var upptaget och den tredje trasigt,(nödvändig information, not!) men iaf så frös jag när jag solade så jag fick lov att stänga av fläcktarna i solariumet för att de skulle bli någon värme där jag låg. sen efter de gick vi vidare till ullas och tog en strips för vi var dö hungriga, och precis som vi satt oss märker vi att de är en kvart kvar tills bussarna går så de blev att stess äta, men gott vare iaf! :)

och imorgon äre mannen i mitt liv bjöööörn gustavsson, och på fredag är övik, kan de bli bättre? :o

 en sida ni inte borde gå in på och göra testet är  :

http://www.secret-loves.com/index.php?test=1464113


 jag har iaf kul åt det :) (stygga jag)

 jaja, kladdkakbakning väntar

pusssss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards