Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av emelie - 23 oktober 2008 17:35


 javisst, halloween var temat, temat på dagen smink lektion.

och vi hade riktigt skojj. började med att sminka så man ändrar näsorna, mindre näsa, större näsa, krokig näsa osv. jag och emilia var med varandra :)

efter de fortsatte vi med att ändra, den här gången vare läpparnas tur.

ändra så man fick fylligare, smalare osv.  alla gjorde fylligare och ni skulle sett alla som gick omkring sen med fetläpparna, kul att se att smink kan göra så lite ändå. efter de vare äntligen dax för halloween sminkning!

de var riktigt skojj! emilia sminkade mig och jag henne :)

ni ser själva på korten nertill hur vi gick omkring i skolan idag.

och kan ju tala om att de var inte för syns skulle som vi gick omkring, en kul grej bara för kul hade vi :)  gick på gympan med sminket och efter han vi inte tvätta av så fick åka bussen med de där sminket och en gubbe kom fram och frågade om jag hade ont haha :p men iaf, imorgon äre lov!

de e najs vill jag tala om. och va händer på lördag? jo halloween party i frånö ;) vi ses.


pussss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards