Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av emelie - 24 oktober 2008 19:19


javisst, de är fredag och jag är hemma? :o ganska ovanligt känns de som. 

har inte tillbringat med fredagkväll med familjen på länge så idag får de bli en sådan, lite film och så ikväll :) imorgon är vi bjuden till norbergs, men jag ska ju på halloween fest så  hinner inte dit den här gången heller.

tar nog en buss till kramfors ganska tidigt imorgon så kanske jag hinner rida innan elin börja jobba och sen till mormor och äta och en sväng till stekhuset hade jag tänkt sen hem till elin om jag får för henne och fixa iordning mig sen drar vi till frånö, de blir nice! jag skulle vilja ha lite nya kläder till imorgon, har ju presentkort på terra cotta så de blir nog en sväng dit imorgon med :) 

hade tänkt permanenta mammas hår ikväll, men nu känns de lite sent men vi får se :) men jag ska bränna en skiva, så kom med lite låt-förslag är ni gullig :)

ha en myskväll!

Av emelie - 24 oktober 2008 14:05


fredag och nu äre lov!

dagen gick himla fort, och slutade kvart över 12 så tog 20 i 1 bussen hem :)

nu ska jag ta något gott att äta och sova en stund :) 

vi hörs

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards