Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av emelie - 27 oktober 2008 20:31


ja, min helg har varit kanon kan man säga!

lördags var jag hemma hos syrran med linda och emma och fixade iordning oss, sen for vi till frånö träffa folk och hade skoj :) jag hade de iaf :)

sen kom polisen, varför fattar jag inte? men de förstörde iaf allt, så då var festen slut och vi åkte med jens och robin hem till jens och sov :)

när vi vakna vid 7 låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord, och vi stannade hos jens till 1 typ så gick jag och linda till buss-station och så kom hilda och vi pratade vi och jag fick äntligen min väska som emma kom och hämtade hos jens mitt i natten. sen gick och linda till sylos och käkade kebabrulle och de var mumma vill jag lova :D sen gick vi hem till syrran och bytte om sedan iväg till stallet där jag red på piggan :) gick bra, sen hem till mormor och morfar och åt gomat :) sen sov jag och linda hos syrran. vi låg skavfötters i mini soffan, trångt men jag sov bra iaf :) så idag har jag och linda suttit för oss själva i syrrans lägenhet och bara vare :)

sen vid 7 kom lindas föräldrar och hämtade oss så nu är jag hemma och imorgon ska jag troligen jobba lite på dagis med mamma, om jag orkar kliva upp klockan halv 6. fast jobbar bara till 1 så de e nice! :D


Av emelie - 27 oktober 2008 16:44


jag och linda  är fast i kramfors haha

vi måste panta för att komma hem, ojoj!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards