Alla inlägg under november 2008

Av emelie - 30 november 2008 23:48


vilken mys söndag, mer om den imorgon för nu ska emmlan strax krypa ner i sängen :) och imorgon ska jag till käftis *suck*. 

men ensväng till stekhuset och mys med frida gör morgondagen mycket bättre :)

pussss

Av emelie - 30 november 2008 01:45


jag skrev ju att bilder från fantasy sminkningen ska komma,

och här kommer lite sånna! +lite från lägenheten

klockan är 2 och jag är trött. godnatt världen

Av emelie - 28 november 2008 23:57


nu sitter jag i den nya lägenheten i kramfors som jag och syrran har. 

va mysigt de har bleve här nu :) 

idag på skolan vare slapp dag och vi slutade vid 12 så gick jag till elins gamla lägenhet och där  var de full rulle med packa fulla bilar. så jag och amanda var arbetsmyror och bar lådor på lådor och sedan iväg till nya lägenheten och bar in allt och sen tillbaka till gamla och bära massvis av lådor och allt möjligt!

så sen kom mamma pappa mormor morfar och brorsan och hjälte till att packa upp allt i lägenheten och nu har dom varit här i flera timmar, från klockan halv 3 tills halv 1. och visst förtjänade vi pizza då? klart vi gjorde, de smakade bra! jag somnade 4 och vaknade 7  då kom pappa med sängen och hyllorna och borden och stolarna och allt så de är riktigt fint här nu. bilder kommer!

syrran skulle iväg på kramm så jag sminkade henne och fixade håret så hon såg ut som en partyprinsessa. haha :D  sen stack dom iväg på förfest, så jag hjälpte till att sätta upp alla prydnadssaker och allt.

internet har vi fixa till datorn, så jag har nått att göra ikväll, för jag måste vara vaken tills elin och amanda kommer tillbaka eftersom de blir sylos då :D

nyttiga dagen såklallad! men nu ska jag se idol :)

bye

Av emelie - 25 november 2008 17:59


ja, nu har jag lite bråttom kan jag lova.

farmor kommer och hämtar mig om en timme och jag ska hinna äta packa torka håret osv. men skriver ett snabbt ett inlägg.

idag på skolan har jag emma och hilda varit i fotostudion och busat på med kameran. och bilder kommer, vänta lite bara! =)

sen har vi även bestämmt idag att jag och emma ska övernatta hos hilda ikväll för att imorgon äre ju  övik med klassen som gäller. :D

jag fick några sms att de var inställt,men sen så ringde veronica och sa att de blir av ändå så då ska vi dit imorgon och kolla på make up store och kicks osv :) kul dag med klassen :)

men iaf, så ikväll blire godis chips film och pulkåkning som gäller!

men du? nu ska jag slänga på mig lite kläder och käka litt!

men hare!

Av emelie - 23 november 2008 20:19


har haft en mys helg med linda.

igår så for jag till linda igen och vi gick ut en sväng på byn och sen gick vi in och la oss och såg på en thriller och jag som hatar läskiga filmer fick sitta själv och se eftersom linda somna, men varje gång de blev läskigt så väckte jag linda haha :) sen såg vi på herbie och sen somnade båda två och vaknade idag vid 12 och åt frukost och satt vi datorn, sen kom pappa och hämtade mig för jag hade riktigt ont i huvet.

jag har precis sett stjärnor på is, repris och jag håller självklart på markus och johanna :) nu väntar andra avenyn :) och imorgon blire nordingrå och kolla på hockey med linda :)

bye


Av emelie - 22 november 2008 20:54


åh va jag längtar till jul-lovet!

och idag är de lördag och jag sitter hemma vid datorn och äter nötter och dricker glögg med madel.

man ska ju passa på att leva medans man lever, och så sitter jag vid datorn, hmm.  jag är sugen på att gå på bio eller nått, och jag linda och sebbe funderade på att göra de men vi ska vänta lite. 

men iaf, igår for jag till linda med moppen, och jag kan lova att de är halt på vägarna. tro nu inte att jag ramla för duktig som jag var så körde jag sakta och fint hela vägen utan en enda vurpa, och sen tog även jag och linda en tur runt i lugnvik och tro på tusan så åkte vi inte omkull, men vägen är en enda isbana. men iaf, igår så satt vi och inspektera alla i skolkatalogen i ådalsskolan och även herrskogsskola och såg lite film, och emelie har även lyckas att prata i sömn haha! och drömmt flera drömmar har jag gjort med. gud så underbart skönt jag sover i lindas säng må ni tro! nä, nu kallnar glöggen.

nu ska jag se på tv och må gött!

byee


Av emelie - 20 november 2008 22:51


har precis kommit hem från farmor och farfar, har varit och gratta farfar som fyller år. och nu ska jag städa sen väntar sängen. men den här dagen har varit lite annorlunda igemfört med vanlig skol dag.

men du? vi tar de imorgon.

men här kommer lite bilder från idag 'watch and enjoy

bye

Av emelie - 19 november 2008 22:53


it´s a shame that it came as it became, for now, I can not stop thinking about it. I can not get it out of my thoughts simply.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards