Alla inlägg den 1 november 2008

Av emelie - 1 november 2008 18:51


kramfors igår som sagt. åkte hem till linus och såg på film med litte grabbar och linda såklart :) sen gick vi ner på stan, gick till kramm och kollade om de var värt pengarna att komma in, men ikke. de såg ut att suga och dom man träffade utanför som hade varit in sa att de sög så de blev en tripp till sylos ist och träffa folk och sedan hem till linus igen och såg på film och sov =) 

sovit 5 timmar inatt, klev upp 10 så jag är tröttt! men iaf, jag och linda (även kallad V.H) gick ner på stan vid halv 11 och köpte oss en kycklingkurry bauguett på hemköp och så satt vi där och åt eftersom hela stan är ju stängd idag, alltså cafe bakfickan! så de blev hemköp och de dög gott och väl för bauguetten var jätte god! sen satt där nån timme sen börja vi röra på oss, konsum en sväng osv. sen hämtade lindas mamma oss, och jag och linda spelade in en video  (HAHAHAHA) medans vi väntade på lindas mamma på stekhuset. fraena brudar, word! 

när vi kom hem till V.H (linda)  så satte vi igång sterion och skaka rumpa kan jag lova. sen nu är jag hemma och ska nog till kramfors idag igen :)

pussss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards