Alla inlägg den 4 november 2008

Av emelie - 4 november 2008 21:57


yes, shopping vare på schemat idag!

först skola och då gick vi upp på parken och lyssna på massa saker, jag var trött och orkade inte lyssna på vad dom sa. sen lunch, sen halv 1 kom mormor och morfar och hämtade mig på skolan så for vi till lugnvik och hämtade mamma och elin sen for vi. hittade en klänning på gina och köpte ett par stövlar som är hur sköna som helst! dom bruna på bilden nertill köpte jag, fast svarta! jag la undan dom där korta med klack för dom har jag varit kär i länge nu, men sen ångrade mig, även så var jag sugen på dom höga med klack men fick tänka till  att när snön kommer så är klack inte så roligt att gp in, så de fick bli dom andra, med päls inuti, så jekla sköna och kostade 600 :) 

och klänningen från gina har dom inte kvar på sidan men dom har haft den och jag har länge velat ha den så idag köptes den, festklänning :) 

kom typ nyss hem. när vi kom dit fikade vi lite gott, sen sprang runt på affären. jag var helt död när vi tillslut gick till hööks, höll på somna där inne. haha. sen var vi iväg och elin köpte en bärbar dator, de e nice :D

sen lite mer affärer, sen åt vi en pizzaslice på ikea, sen iväg till matvraket och jag var dö hungrig. åt ett big meal + elins nästan halva hamburgare och mammas strips. och jag var inte mätt!!! så jag ska ta nån bulle nu hade jag tänkt sen duscha för jag ska sova hos syrran inatt :)

de var allt. jag är helt död och mina fötter är mer än död!

heeejs

Bilder borttagna

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards