Direktlänk till inlägg 10 november 2008

måndag igen!

Av emelie - 10 november 2008 19:19


veckan går snabbt, men helgen ännu fortare.

så nu vare måndag igen, och dagen har bara rusat iväg.

kan dra lite rader om helgen :)

i fredags satt jag bara hemma och tog de lugnt, såg på film och myste.

i lördags segade jag på hela dagen, pappa fyllde år så uppvacktade honom. sen kom mormor och morfar och gratta han och var här. sen bar de iväg till ullånger till hilda, där vi gjorde iordning oss. sen bar de iväg till nordingrå till fille, + att sebbe är bäst! var där, men de va inge folk där och så vi for hem och sov hos hilda. jag och linda busade till klockan 3 och somnade nog sist av alla. sen på morgon öppnade vi chipsen och dippen med garlic dressing, sjukt gott! sen promenerade jag emma och linda ner till ok och tog bussen hem. pappa hämtade mig och linda i kläppoch så tog jag mig en körrunda nere på hallen. linda fick åka med och känna på hur de är att åka med emmlan haha :D sen skjussade vi hem linda och när jag kom hem skyndade vi oss till farmor och farfar där de bjöds på tårta, de va ju fars-dag så :) sen vidare till kramfors direkt och åt gomiddag och efterrätt och mer efterrätt. och jag ba må!

nu sitter jag här, och ser på andra avenyn och ska snart ta en dusch och se klart high school musical 3 filmen. sen sova :)

och på onsdag kommer fråga olle haha :D

 
 
emmsi

emmsi

14 november 2008 17:03

men föfan emelie ta bort bilden på dig och mig hahahah :d

http://emmawallenius.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards