Alla inlägg den 15 november 2008

Av emelie - 15 november 2008 23:42


vi har nyss haft främmande, familjen norbergs har varit här på middag och gick hem vid 11. jag skulle igentligen till simon och se på film ikväll men han skulle till sundsvall tror jag så då skulle jag till kramfors och vara med emma och jens men jag hade ingen skjuss dit så de blev tittandes på tv ist ikväll. stjärnor på is, och markus är min favorit! sen har vi även sett svensson svensson och lite av beck och äte efterrätt och chips och popcorn och massa. men nu ska jag se om syrran och jag ska se på film snart och sova :) jag är så sugen på att se min älsklings film dirty dancing men tyvärr har jag inte den, men jag har suttit och sjungit till alla låtar på youtube efter tittandet på anna och kevin! godnatt, 

.

Av emelie - 15 november 2008 19:40


missade gårdagens idol men har kollat på de idag ist.

måste säga att kevin och anna var kung tillsammans!

http://www.youtube.com/watch?v=qVQNgOuXa6Q&feature=related

men robin b är ju även en stjärna , fast de tycker jag alla utom johan palm är. alice är riktigt kanon och kevin ska ju vinna!

men robin är ju riktigt mums!

http://www.youtube.com/watch?v=mTvtW6yXQMo   / inte från gårdagen!

kolla in länkarna!

Av emelie - 15 november 2008 18:54


galen kväll är ordet för gårdagens händelse!

tog bussen från kläpp till kramfors med hilda och gick till gårn där emma jens och anton var, gick vidare med dom till hemköp och köpte lite gotta chips och så :) sen gick vi vidare hem till jens och såg på spök klipp och massa läskiga grejer på datorn, sen gick vi ner och spelade kort och lekte sanning konka eller procent haha fast de gick inge vidare så vi gick upp och prata. sen gick vi ut en sväng. sen åkte emma till en annan så jag och hilda var med jens och anton. så fick vi skjuss hem till jens av jens brorsas tjej och när vi kommer in vart dagen den sjukaste dagen i mitt liv, fråga så vet ni. haha fyfan va rädd vi var men va vi skrattade.

kramfors idag med :) ring

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards