Direktlänk till inlägg 17 november 2008

blivande sjukling!

Av emelie - 17 november 2008 17:41


igår satt jag hemma och tog de lugnt bara.

efter maten for jag med syrran till kramfors för jag skulle rida piggan, och elins bil är paj så vi fick ta skrutt golfen, den bilen som är gamlast av alla bara går och går och går medans dom som är lite nyare bara krånglar. så vi fick ta den iaf, och när vi kom till stallet kom amanda och gjorde oss sällskap. när jag och elin skulle in i bilen lite senare hade hantaget till bilen sluta fungera och på den andra sidan vare låst så jag fick klättra in genom bakluckan och öppna hahahaha! sen så red jag och elin och amanda gick brevid. galopperade på lägdor, och gud så härligt de var! när vi kom tillbaka tog vi in dom andra hästarna osv. sen sov jag hos syrran. och missade ju andra avenyn igår så de blir bara till och titta på de nu.

håller på att bli sjuk, mamma är förskyld så nu har hon smitta mig och jag har  haft ont i huvet hela dagen och har de fortfaranade och jag fryser som en galning. så nu blire till och ta en kopp daim-cappucino och vira omsig med filt och se på andra avenyn och resten av dagen ska jag sova. tjo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards