Alla inlägg den 19 november 2008

Av emelie - 19 november 2008 22:53


it´s a shame that it came as it became, for now, I can not stop thinking about it. I can not get it out of my thoughts simply.

Av emelie - 19 november 2008 21:32


japp, som ni ser har jag gjort om lite på bloggens utseende.

nu är de ju inte höst längre utan snön har ju kommit och de har blivit vinter vilket är skönt. fast jag längtar redan till sommaren :|

men jag har iaf gjort om till lite vintrigare. tänkte ändra sedan till juligt, men de är inte jul så när julgranen och julpyntet åker fram åker även jul-looken på bloggen fram haha! jag har haft en seg dag, jag är på bättre humör, men lite orolig över hur fasiken jag och emma ska hinna med rediovisningen :| jo just ja, idag fick vi alltså tandborstarna som vi ska sälja, gissa hur många de var?! 15 st 8-pack :| hur sjutton ska jag få allt sålt? köp gärna! även salamikorven får ni köpa, sista dagen för korven är på fredag och tandborstrna ända in i januari vilket är skönt!

men nu ska jag städa, sen väntar gokakor och cappucino.

tacokväll här på fredag ksk? vet inte sen vad som händer i helgen, vi får se :)

hare bra!

Av emelie - 19 november 2008 18:03


de är läskigt va dåligt humör jag har varit på dom sista dagarna :|

känns som innan den här veckan är slut kommer alla hata mig.

igår gick jag och la mig 20.oo :o annars går jag och lägger mig  23.oo-24.oo

men igår var jag  tvungen att gå och lägga mig 20.oo för jag klarade helt enkelt inte att vara upp nå längre, jag störde mig på allt och alla. inte min vecka helt enkelt! i förrgår gick jag också och la mig 20.oo och sov natten igenom, för jag sover 5-6 timmar om natten och jag har varit helt slut så nu har jag tagit igen lite sömn men ändå idag vart allt bajs och jag irriterade mig på allt. men visst jag har faktiskt en anledning till att mitt humör svängningar, men de har aldrig gjort de som nu :o 

jaja, nu har ni läst mitt klagande så nu tar de den roliga delen. 

igår stannade jag och emma kvarp å skolan efter vi slutat och satte oss med filmkameran och filmade en redivisning om rokoko sen gick vi ut i skolan och filmade och frågade folk va dom visste om rokoko. 

sen idag har vi börja med prata lite sen börja vi göra iordning inför imorgon och ikväll.för imorgon kommer nämnligen alla 9:or till ådalsskolan och så har alla gjort montrar för att visa promgrammet, så imorgon ska jag hilda emma och två ur hvo7 vara guide. men idag har vi fixat iordning och sen fick vi göra helkroppsmassage i massagesstolarna och sen fick vi sminka, och fixa hår så hilda fixade till mitt hår och det belv kanon sen fixade jag hildas hår ihih. men nu ska jag göra nått gott, är så sugen. hejdå 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards