Alla inlägg den 8 december 2008

Av emelie - 8 december 2008 18:39


samlar mod, för till helgen ska jag färga slinor.

jag har nämligen bestämmt mig för att bli blond!

och jag vill inte börja med att bleke sönder mitt hår,

så börjar med slingor nu,  och om nån månad färgar jag mer slingor osv.

iaf, jag har varit och skreve lite på min andra blogg där jag skriver helt annorlunda ijämfört med den här men på den bloggen kom jag iaf på hur man får en video upp på bloggen så jag testade lite här med på bloggagratis, ochyes nu vet jag äntligen hur mn gör :) 



jag hoppas ni tagit en titt på min och emmas mobilblogg?

första gången ju och mycke flabber, men nästa gång blire bättre :)



Av emelie - 8 december 2008 16:04


ja, nu har förkylningen kommit. eller ja, den har väl varit några dagar nu men de blev ju inte bättre för att jag var och plummsa på lägdor i fredags, suck!

jag hostar, är snuvig som en get  och min kropp är helt slut. så nu tänker jag ta hand om mig själv idag därför har jag  nu värmt varm oboy åt mig själv, tänkte gå och lägga mig och vila en stund nu sen måste jag laga mat, och vad ska jag göra idag då? de återstår att se. imorgon har vi prov och jag måste sätta igång och plugga, fast de är ett liten enkelt prov, men min hjärna kommer ändå inte orka med. skönt med jul om två veckor, jag längtar!

 iaf i fredags så gick jag till jens och var med några. jag hade skojj, till en viss del iaf :) tack sebbe! och emma med ju :)  lördag var jag i kramfors, sov hela dagen nästan iaf, sen kom dom och hämtade mig och emma så for vi till ullånger och där vare kalas för hilda. jag var trött så jag satt mest och halvsov hela kvällen, men tråkigt hade jag iaf inte :)

söndag kom hem vid 3. sydde tomteluvor till granristomtarna, och var ute i skogen och hämta granris. för på onsdag skare säljas vill jag lova! jag och emma ska stå ute på torget kfors och sälja massa. och idag har jag och hilda slamsa på as always, sen efter datan gick jag till lägenheten och jag har nyss diskat även fast jag inte hade nån ork och sen har jag vilat och nu blir det vila igen, så byye :)  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards