Alla inlägg den 9 december 2008

Av emelie - 9 december 2008 17:17


prov idag och igår vart inte myckte tränande  som ni ser på bilden nertill så.

jag och syrran for en sväng till lugnvik igår, och där försökte jag förgäves att laga mina wrangler byxor som jag använt 2 gånger sen sprack dom i röven.

men de gick åt helsikke! när vi kom hem vid 12 gick jag direkt och la mig men tog med häftet och tänkte läsa igenom de ett par gånger, men jag han läsa två sidor sen somnade jag och imorse vaknade jag med massa papper i sängen och de fulaste var att jag somnade med boken öppen i båda händerna haha!

iaf, nu har jag fixa de mest tills imorgon på företag för en dag då jag och emma skulle stå och sälja godis och granristomtar och julklappar men jag tror inte emma bakat nått och hon har varit sjuk så jag har fått fixa allt, och ikväll ska jag baka med, suck! men jag far till ullånger och står med hilda och linn och säljer imorgon om inte emma kommer. men hon har inte hört av sig heller, och jag måste veta ganska snabbt va jag ska göra imorgon så jag har lite panik. men jag måste försöka fixa fram ett bord och en julduk och iad på bilden gjorde jag en kartong och målade den som jag ska ha karamell strutarna i. och idag fick vi också salamin, och jag är skit sugen på att öppna mammas vitlök och ta mig en bit :) 


men nu ska jag sova tills mamma och mormor kommer på besök, TJING

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards