Alla inlägg den 10 december 2008

Av emelie - 10 december 2008 21:41


klockan är halv 10 och jag kom precis hem.

företagar dag, javisst. allt blev inte riktigt som jag tänkt mig.

jag skulle ju fara till ullånger till hilda och linn idag och sälja granristomtar, dörrkrans, godis och paket. och jag hade tänkt ta 1o.4o bussen  men emmlan var trötter imorse och stannade i sängen. eller jag klev upp 10 och sen gick jag och la mig igen, och ställde väckarn på 11, men orkade inte kliva upp så klockan 12 klev jag upp och åt frukost och halv 2 gick bussen så jag segade på men helt plöstligt var klockan redan 1, så de blev snabba ryck.

jag tjatade på elin som skulle skjussa mig. hon sprang ner och körde fram bilen och jag låste dörren och precis som vi skulle fara kom gubben som skulle kolla spisen, så elin sprang upp och låste upp till han och då var klockan två minuter i halv 2, så precis när vi kommer till buss station far bussen. så vi tänkte jaga den men eftersom gubben var i lägenheten kunde vi inte bara lämna den olåst.  så jag ringde till världens bästa morfar och självklart ställde han upp som vanligt och skjussade mig till ullånger och där stog hilda och linn och hade nästan sålt upp alla sina praliner.

men fick mina tomtar sålt och paket och gotta så idag har jag tjäna 350 kr :D efter de gick vi till hildas mammas salong och fikade och pratade sen gick linn hem då gick jag och hilda till buss hållsplastsen och kollade bussen och de gick ingen till kramfors förns halv 9 så vi gick en sväng till ica och handlade lite saker till en kycklingsallad så gick vi hem till hilda och mumsade i oss den :D

så på hemvägen hängde jag med minna in på hemköp och så köpte jag mig själv en chipspåse som jag nu sitter och tjockar i mig  :) 


Av emelie - 10 december 2008 09:32


jag har precit klivit upp, klockan är halv 10 och om en timme ska jag ta bussen till ullånger. jag har skit mycket att bära så får se hur de går.

men nu ska jag äta frukost. bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards