Alla inlägg den 11 december 2008

Av emelie - 11 december 2008 19:30


 förresten, va tycks om  blogges nya jul-look?

naken tomte är väl inte så fel? hmm, eller ja.

kanske de är de, men lite smått roligt. och från min dator syns de inte att han ligger och sparkar med benen, utan man ser bara från rumpen och då ser de ut som han gör nått annat* bläkä.

men nu ska jag diska och dammsuga lite sen dra iväg på stekhuset..

tjoffsan är minst lika trött som mig, hon har sov sen jag kom hem, jag har fått bärt hon till matskålen.  

tat lugnt ny, bye

Av emelie - 11 december 2008 17:36


väldig skön dag. 

man skule haft mer onsdagar och torsdag ocj självklart helger1

vi har sminka idag på skolan, skotat ögorna på varandra och sen tvättade jag hilads hår.

så  ni hör ju själva vilken dag! veronica ska operera hjärtat snart och vi hinner inte träffa hon nå innan jul så jag emma och hilda sprang på dollar och köpte en lyck-till nalle :') hon vart jätte glad och nån tårt kom de med.

iaf, kom hem vid 4 och så busade jag med tjoffsan och vilade lite. sen har jag kollar runt på bloggar,  och snart är klockan 6 och jag måste laga lite mat. potatis och fisk hade jag tänkt, och jag är själv idag med för syrran jobbar men när hon slutar vid halv 9 så kommer hon och hämtar mig sen så far vi till stekhuset och steker fläskerna. skönt, har verkligen bleknat bort, så får hoppas på lite färg nu :) imorgon slapp dag med, lucia firande osv.

sen senare åkte vi troligtvis till svanne och har idol-kväll :)

sen lördag ska jag och emma stå på konsum och sälja gotta så kom och köp vettja! söndag blire birsta för hela slanten. julklappsshoppning väntar + att linda har jag inte träffa och hon har ju fyllt åt och ska se om jag hittar nå fint till henne så får hon en födelsedagspresent och julklapp nån dag när vi ses som jag hoppas är snart för de var ett tag sen man träffa na och jag lider!

jag längtar grymt mycke till jullovet och NYÅR, men va tusan ska man göra då? vill att hv ska fixa nån fest eller nått, de vore skojj med hela klassen :)

men nu säger min mage ifrån.

hare bra!

puss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards