Alla inlägg den 12 december 2008

Av emelie - 12 december 2008 17:44


fredag och då mår man ju självklart kanon.

jag sitter i lägenhetenför mig själv och såg precis att klockan redan är 6 :o what? måste ta och laga lite mat även fast magen inte sagt ett ljud än.

men skön dag,på morgonen lucia och va finns de att säga, när de är lucia saknar jag lugnviksskolan och tillomed herrskog :o sen efter lucian vare fika flr hela slanten. efter de, bad och vi var bara 4 stycken som bada.

vi skulle simma längder men jag och hilda hade ingen större lust för de så medans erik tjatade att vi skulle simma så försökte vi lista ut va den andre sa under vattnet. sen gav han upp och lät oss leka så vi svängde lite i linjanen och klättra på ringen osv.  sen gav vi upp vi också eftersom jag och hilda var ensamma i hela badet så ställde vi oss i duschen och ja, duschen ja visst kan man ha kul i duschen med :D ops, ta de nu inte på fel sätt men.

 efter en lång dusch väntade svenskan, men japp den va inställd. tur att man får veta sånt i tid :o jag och hilda gick ner på dollar. och där är ju en självklarhet att man har roligt. där kan man ungefär göra vad som helst. sen hittade jag och hilda (va kallar man de?)  en som man hänger på nyckelknippor som de står namnet på om man vinklar de, jaja. vi letade igenom hela den där j*vla ställningen med sånna för att hitta emelie,men inte en enda. men hilda fanns, men ist skojjadevi till de och jag köpte en de stog mohamed på och hilda köpte enmaximilian så nu heter vi de.

blabla, sen såg vi att klockan var mycke och att hilas buss skulle gå om 5 minuter så hon sprang iväg till bussen och jag ställde mig i kassan. efter de gick jag på wedins och köpte mig ett par till stövlar, fasst denna gång med klack, nu fattar bara ett par tyg skor sen tror jag nog att jag klara mig.

jaja, jag kom hem och så de första jag får börja med är att sprätta upp säcklakarnet och tvätta de och ett till för tjoffsan kunde inte hålla sig.

 jag har sett på tv och slappa och ingetligen vare tänkt att jag och emma skulle till hikda på idolkväll men emma sa att hon inte skulle, så äh jag ser idol hemma. men visst vinner kevin? ingetligen spelar de ingen roll, båda är nbra men kevin så otroligt charmig och åh :D

men ha en bra kväll :) 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards