Alla inlägg den 17 december 2008

Av emelie - 17 december 2008 21:06


LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE.

vilken jä*la underbar film :')

jag har suttit och gråtit igenom filmen.

kan jag få edward i julklapp?

jag säger bara, filmen är ett måste!

jag måste gå på bio och se den med, jag har ju bara ladda hem den så de är väl inte världens bästa kvalite med, bio är ett måste säger jag!

och edward, han lär ju ha jordens vackraste ögon, hela han är ju snygg! :')

jag har lust att se den en gång till men de gör jag imorgon för jag ska ta en dusch nu och sen sova, är så himla trött.

bara 2 dagar kvar till lov, skönt.

och idag på skolan hade vi först prov som gick bra hoppas jag.

sen kom kost-tanten till hv och vi fick ställa frågor.

efter de fick vi sminka nyårs make up.

vi fick välja själv hur vi ville ha och jag sminkade hilda och hon mig.

och på nyår ska jag ha en svart klänning, guldväska och guldigt smink med massa glitter och  svarta pumps och nån snygg frilla och jag längtar!

men ha en bra kväll, sovgott och jag ska drömma om edward inatt.

bye


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards