Alla inlägg den 19 december 2008

Av emelie - 19 december 2008 12:00


nu är det lov, men surt att de är så himla kort.

men dagen har varit väldigt kort men rolig.

igår kväll hade simon varit på fest så vid halv 12 ringde han och så kom han hit och sovde hos mig. så imorse gick vi iväg till skolan, sen skulle vi alla samlas i aulan. rektorn prata blabla, sen sjöng några sen kom dagens bästa.

några av gubblärarna även kill-lärarna kom in som stjärngossar. dom hade alldeles för korta klänningar haha och så sjöng dom och jade sig, jag skratta ju självklart så det kom floder nerför kinden,(inte ovanligt) och på slutet drog dom upp linnerna och på deras kallingar hade dom en bokstav var, god jul!

 haha! efter de gick klasserna till sig och vi hade lite prat och ordlösning, sen vid halv 11 slutade vi och jag gick hem till lägenheten och nu ska jag börja packa för att ta 10 i 1 bussen hem till lugnvik :)

och den 27 kan jag lova att de blir övik av en särskilld anledning.

och jag fick ett mail från leonard idag som jag håller på svara nu, men det tar tid eftersom jag måste skriva på engelska och jag suger i de men iaf, han skrev vilket datum han far till taizé och kan ni gissa :o vi är där samtidigt, gud va kul de ska bli att träffa han, drömprinsen.

men nu väntar packning. bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards