Alla inlägg den 21 december 2008

Av emelie - 21 december 2008 20:10


haha, tomtar på besök.

vilka gulliga tomtar, visst?

dom kom en sväng igår, sa inte myckte men haha! :D

imorgon ska jag till kramfors med linda och rida piggan,

sen ska jag fara och gratta hilda som fyller år =)

jag har kollat på grinchen, lite julkänsla.

den är 3 dagar kvar och jag har ingen julkänsla alls. 

jaja, ska troligen till linda senare :) 

ha en trevlig söndag =)

Av emelie - 21 december 2008 15:11


åkte hem till lugnvik i fredags efter skolan, satt hemma hela kvällen tills linda ringde, åkte till henne vid 10 och vi gjorde iordning oss och fixade skjuss till nyland, de roliga är att först hade vi ingen skjuss men när vi väl skulle åka stog de tre bilar på lindas gård och väntade på oss, så de var bara välja och vraka haha :) ja iaf i nyland hade jag skit kul, lite besviken på men. jag och linda kom hem vid 4 på natten och gick direkt och la oss.

vi vaknade 9 och låg och drog oss lite, vid 10 klev vi upp och halv 11 kom mamma och hämtade oss och så for vi till kramfors. vi gick till lägenheten och såg på massa videoklipp och spelade in lite haha. såg twilight men båda somnade.  åkte hm vid 2, vi åkte till mig och såg på film och somnade, åt mat och såg på film. vi vaknade vid 8. haha, vi åkte lite spark men en del konstiga kläder på oss haha .D linda åkte hem vid 12 och jag gick och la mig direkt. och idag vaknade jag klockan 14.oo och har hunnit städa rummet, hjälpt mamma med julgotta osv :)

jag och linda har stora planer inför den 27, the day!


why i´am  not get you out of my head, as you behave

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards