Alla inlägg den 23 december 2008

Av emelie - 23 december 2008 22:50


 jag och linda åkte till kramfors, vi for till stallet för jag skulle rida piggan.

efter kom morfar och hämtade oss och skjussade oss till lägenheten, vi åt mat och sen stack vi ner på stan, och gick på lite affärer och jag köpte sista julklappen, så nu är allt klart :) efter de tog vi bussen till ullånger till födelsedagsbarnet hilda, de bjöds på fika och gotta :) kändes dumt att komma utan present, men jag och emma har fixa en present till hilda som redan är betald och klar men emma for inte tills hilda nått och de är hon som har presenten så hon får väl den när hon och emma ses.

sen sprang vi ner till bussen och så for vi hem till mig, fikade mera och sen for vi hem till linda. vi gick ner till hallen och kollade på när grabbarna åkte lite skriller, sen kom simon robin och stefan :) simon och robin låg mer på isen än stog, fast dom bara hade skor haha! sen körde jag och linda jockes skoter en sväng. vi kom hem ganska sent.

idag har de varit lite mysdag, julmys :) vakade 2, snooza till 3 och sen spelade vi kort med linnea och louise :) sen åkte jag hem och sett på bingolotta, danny var ju där så:) och jag och linda har skaffa oss ett nyårslöfte med, får se om vi kan hålla de vilket jag hoppas!

imorgon julafton, och jag har slagit in lite julklappar idag, lite mer julkänsla som jag saknar! jag har bara önskat mig pengar, men jag har nog tjuvkikat lite under granen och är massa paket :)

 men god jul på er! 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards