Alla inlägg den 25 december 2008

Av emelie - 25 december 2008 23:29


klockan är redan halv 12?

ah, vart tog tiden vägen? nyss var klockan 8 :s

jaja, jag sitter och tittar på pirates of the caribbean - död mans kista.

jag har sett den förut men ingen film som jag riktigt följer,

finns väl några filmer av dom? ja ni ser, insatt! jaja, jag kollade inte från början iaf och fattar nästan inget, good emelie, good!

idag så for vi ju som sagt till farmor och farfar och firade jul med släkten på pappas sida :) när jag och syrran kom dit hade redan alla ätit, så vi satte oss och åt sen kollade på på tv, sen kom de väldigt små och söta tomtar, ja tomtar, för dom var tre stycken och de vart inte så svårt att gissa vilka det var ihi =)  efter julklappsöppningen for jag och elin till hem till kramfors, skynde att sminka och fixa håret på syrran sen sprang hon iväg till glajjan och då var klockan redan halv 11?

jag vill utomlands, min dröm! och jag saknar frankrike :|

men nu ska jag se klart pirates of the caribbean, eller så sätter jag på twilight eller sex and the city och äter mig fet av chips :D

bye

Av emelie - 25 december 2008 14:07


hur var eran julafton?

min var jättemysig :) hos mormor och morfar =))

jag önskade mig bara pengar, som jag fick jätte mycket av men även massa andra saker som kläder filmer presentkort osv :)

och idag ska vi till farmor och farfar och fira jul så då blire mer paket och då lär ju även tomten komma som vanligt =) 

jag håller på se på beethoven 3, är i lägenheten nu, sov här inatt och ska göra de inatt igen. 

men måste hoppa in i duschen och sen fixa iordning mig, 

vi hörs :) 

pusss


jag har världens sötaste mormor&morfar ochdom har pussvänliga hundar:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards