Direktlänk till inlägg 27 december 2008

love love love

Av emelie - 27 december 2008 20:21


sho, vilken dag.

har ju varit i övik med linda, och snacka om folk, fullproppat med folk, man fick nästan panik!

igår for jag till linda, när jag kom dit höll linda på göra knäck så jag kollade på när louise linnea och malin spelade spel. efter de gick jag och linda ner och färgade håret på varandra, så nu är jag nästan svarthårig :| nämen mörkbrun. vi kom inte i säng förns 2, och så tittade på vi arn 2, jag såg hälften innan jag somnade och de jag såg var den riktigt bra! jag somnade halv 4 typ, och vi skulle upp 7. :o eller vi ställde väckarn på 7 så tänkte vi snooza till 8, men båe jag och linda tryckte av väckarna och somnade om och lindas pappa fick komma och väcka oss halv 10 och linda hade tid på make up store för noppring av ögonbryna, så de blev snabba ryck.kom fram halv 11, sprang runt på affärer, köpte en kofta, en grå igen, min garderob är jätte tråkig, bara grått nästan, men jag älskar grått! och fick en jacka av mammsen (bild nertil), halv 12 ställde vi oss och tog platser inför danny saucedo som skulle uppträda klockan 12, men självklart var han försenad så vi stog där till kvart i 1 då han äntligen kom. efter han sjungit några låtar vare skivsignering, jag och linda var ju såklart på.

fick kram, inte helt fel, han är ju dö snygg!

efter de sprang vi runt på lite mer affärer, och sen var dax för idolerna, vinnaren kevin, tvåan alice och trean robin b!

jag stog i folk massan och jag kan tala om att där vare varmt, dåligt med luft och alla trängdes men men alla var super bra och robin lite extra snygg. efter vare skivsignering för dom med, men då vare lite längre kö kan jag lova, och när vi äntligen kom fram var jag less som ett as!

fick inga bra bilder alls, bara utav danny, men dom får duga :)

jaja, nu ska jag snart till linda och vi ska ta en sväng med skotran :)

pusss


på danny skivan står det :

till emelie 

LOVE

Danny 


och på idol skivan står det Kevins autograf samt alice och robins

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards