Direktlänk till inlägg 29 december 2008

boring boring,

Av emelie - 29 december 2008 23:21

 ja, jag har super tråkigt så de blir lite sånt här ..


Dagens:
Klädsel: myströja och troser only

Frisyr: utsläppt lockigt

Låt: danny - emelyyyyyyy
TV: high school musical

Vill ha: nyår

Dricka: pommac

Tråkigaste: andra skulle ha sagt sytt, eftersom de har jag gjort idag, men jag tycker de är roligt så jag säger väl att jag har fröse hela dagen:s

Roligaste: jag har knappt gjort nått som är roligt, och inget tråkig så de för bli att de har varit en filmtittar dag med familjen.


Senaste personen som:
Sov i din säng: jag och mina katter

Såg dig gråta: linda, vi gråna floder till arn.

Fick dig att gråta: vi gråna floder till Arn. älsklingsfilm som är den sorligaste jag set.

Fick dig att börja skratta: ensam hemma filmen på tv idag

Du gick på bio med: gash, de var längesen, men tror de var kb och even:)

Skickade ett mail till dig: min prins leonard

Skickade ett sms till dig: svanne

Skickade ett lunarinlägg till dig: jag har inte kvar lunar så vem vet?


Har du någonsin:
Sagt jag älskar dig till en pojkvän och inte menat det? jag säger bara de om jag menar det.

Haft sex? ja
Bråkat med ditt husdjur: haha, konstig fråga men bråkat nä, blivit arg på ja

Extra stuff:
Vad är du mest rädd för? döden, jag är verkligen skitskrajj för döden.
Vart vill du gifta dig? ja, på en strand i solnedgång, min dröm

Vem hatar du verkligen? jag har hatar ingen, gillar andra mer, andra mindre

Varit kär? ja.

Många gånger? jag har ganska lätt för att bli kär mer eller mindre, så ganska många gånger måste jag faktiskt säga

Är du den som tar första steget? oftas inte, jag är en blyger person

Kör du bil? jag är 16 klart jag kör bil huhu, övningskör iaf ;)

Har du ett jobb? skolan får bli mitt jobb

Gillar du att ha folk omkring dig? ja, om de är folk jag gillar

Är du ett hälsofreak? haha åhnej, önska jag kunde säga ja

Är du ensam nu? i rummet ja, på andra sidan väggen finns andra

Låtar som fastnat i ditt huvud ofta? dom som är bra självklart


Favorit:
Rum i huset: tvrummet

Typ av musik: all ätare

Parfym: åh, de finns så många goda, men jag säger min festparre

Månad: augusti, min månad
Mat: älskar mat, och tacos är nog favoriten

Dricka: loka blodapelsin

Godis: lakrissssss
Tidning: sofis mode

Film: twilight, arn, goal, jag har många favoriter.

Skådis: jag gillar många,men jag säger edward

Djur: hund katt häst


De senaste 24 timmarna har du:
Gråtit: ja, för en film
Köpt någonting: nej

Varit sjuk: nej tack och lov

Sjungit: kan jag lova, inte bara jag som har lagt emely låten på skallen, mamma med :)

Sagt jag älskar dig: inte de

Velat säga till några att du älskar dem: dom som jag älskar vet nog redan

Träffat någon ny: nej, men imorgon kommer våran engelska släkt, kul!

Saknat någon: ja, ganska många med

Kramat någon: 24 timmar var för ett dyng sen, och då var jag med linda och vi kramas jämt så ja

Ätit: al the time

Nästa lista:

PLOCKA FRAM DIN MOBIL..
Vad har din mobil för färg - svart/grå

När köpte du den - var ett tag sen
Vad är det för märke - sony ericsson
Vem ringde dig senast -syster ellapella

Vad står det i ditt senaste mottagna sms - aa men då kanske vi ses då:) ha de så bra hejhej

Ungefär hur många sms har du in inkorgen - alldeles för många, säkert över 100 st

Vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista -elin bilader


KOLLA I DIN DATOR..
Vad heter din användare - vi har samma allihop

Vad har du för bakgrundsbild - en från i sommras i gotland

Vilken/Vilka är din favorit sida på nätet - bdb, och klädsidor

Är du medlem på bilddagboken - de är ja

Hur ofta sitter du vid datorn - för ofta
Är din dator bärbar - nej,i kramfors bara


KOLLA I DIN GARDEROB..
Vilket plagg använder du mest - varierar

Hur många jeans har du - 5 eller 6 

Har du mycket kläder - nej, tillräckligt

Har du några märkeskläder - ja
Har du något helsvart plagg -ja, men mest grått
Hur ser din bikini ut just nu - blå ful, måste köpa ny


GÅ IN PÅ DITT RUM..
Vad är det första du ser -  sängen

Hur städat har du, på en skala från 1-10 - 7 ksk

Har du något på väggarna - tavlor, spegel

Vad ser du om du tittar ut - snö
Har du bäddat din säng - nej

Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10 ? litet:o


TITTA I DIN BILDDAGBOK..
Hur många bilder har du laddat upp - 483
Hur många bevakar din bilddagbok anonymt just nu - 5 stycken, vilka kan de vara?

Vad heter den person som tittar mest på din bilddagbok - ingen aning?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 30 augusti 2009 15:51

  jag ser att de fortfarande är några som är inne och läser den här bloggen varje dag, vilket borde vara rätt tråkigt eftersom jag aldrig uppdaterar här. men ni som är inne på den här och snokar kan få hjälpa mig lite idag. eller vi ska tillsammans h...

Av emelie - 11 juli 2009 00:32

  livet leker, right?   emelieedjupenstrom.blogg.se  

Av emelie - 8 juli 2009 16:40

  Morsning korsning.   dålig updatering här, men de är därför jag lägger mer enegri på andra bloggen. kika in där ist,  här är de dålig updatering serru ;) ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:54

  vill ni veta en hemlighet?   jag har en till blogg, den hittar ni här! ...

Av emelie - 1 juli 2009 23:50

  Idag är det 6 månader sen du lämnade oss. ett halvår ..  det är fortfarande ofattbart.   Vi tänker på dig och saknar dig. Hoppas du har det bra där uppe. Vi ses lite senare, Arvid. <3 ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards