Alla inlägg den 30 december 2008

Av emelie - 30 december 2008 23:50


 nu sitter vi här, i lägenheten i kramfors jag och min polare linda huh.

vi har varit och handlat lite  tacos och gotta hih för imorgon blire tacos sen bär de iväg till daniel :) vi ska se twilight och äta oss feta av chips :D

ha ett gott nytt år  om jag inte hinner säga de imorgon :) puss

Av emelie - 30 december 2008 00:14


ska snart gå och lägga mig, men skriver ett par rader här innan :)

idag har jag suttit framför tvn hela dagen. hunnit sett high school musical, ensam hemma och mamma mia :) och jag har även sytt upp klänningen till nyår, och gott lite i skorna så dom ska gå in sig så jag kan gå i dom till nyår. imorgon får vi främmande, nämligen släktingarna från usa :)

efter de åker jag och linda till kramfors. vi måste handla lite mat eftersom vi ska bo i lägenheten hon och jag och tjorre tills fredag så vi måste köpa lite mat. tänkte käka tacos på nyår och sen får vi se vad som händer mot kvällen. ska iaf sköta om piggan tills fredag eftersom ella ska till stockholm över nyår och gå på stureplan , åh jag vill vara 18!

men nu ska jag sova, vi hörs :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards