Alla inlägg den 14 april 2008

Av emelie - 14 april 2008 16:59

tjosan :)


i fredags for jag till ullånger till snyppie :)

eller ja, till snyppies syrra :) där va de barnkalas för hela slanten.

jag sminkade och fixade håret på en söt lite tjej som jag tror hette erika? :)

sen va de glass, mums på de :) sedan gick vi hem till snyppie, och frida minna johan & alex ringde mig hela tiden och ville att vi skulle komma till norigngrå och när vi inte gjorde de så kom johan & alex till ullånger, goa grabbar de :)

sen åkte jag hem och sov :) sen på lördagen for vi och hämtade världens snyggaste katt Izzy, som skulle bli en födelsedagspresent åt farmor som fyllde 70 :)

 se kära jag ner mig i katten, och tjatade lite på mamma att vi kunde behålla den, men vi har ju redan 3 kattar, de må väl räcka :)

sen for vi dit, och hon blev lite förvånad när hon fick först kattleksaker, och sedan katten :)

sedan tjatade jag lite på mamma och elin att vi skulle skynda oss till härnösand, för tindra mathias & thomas väntade på mig :) sen när ka kom dit såg vi på film och myste :) haha lite kul när vi skulle sova, fyra stycken som skulle sova i sängen, jojo de funkade ett tag, men när dom gick ut en sväng hann jag & tindra somna och vi tog hela sängen så fick mathias sova i soffan och thomas trängde in sig med mig och tindra ;p sen på söndagen for dom hem vid 1, så då gick jag & tindra lite på stan, köpte glass och sen gick vi till min buss, och där träffade jag robin :) jag tror vi skrattade den mesta delen av resan, han distraherade mig så jag tillomed inte hann trycka på stopp i kläpp så jag fick kliva av längre bort i skog. sen när jag kom hem slappade:)

och nu ser jag på andra avenyn och äter muffins :)

 i helgen är de hullsta :) och då ska jag kanske sova hos kb :) myyyys!

sen får vi ju inte glömma att jag skriver med leon från tyskland, :)

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards