Alla inlägg under augusti 2008

Av emelie - 21 augusti 2008 21:57


halloj igen kamrater =)

 igår kom moster och kusin hit och då fick jag prestet :) en sminkväska och body butter och body scrub, 3 godiluktande badbomber, en läppsyl och en grej för ögerna som luuuktar jätte gott och är skön för ögorna :)  tackar jag så mycket för, precis va jag behövde :)

yes och en toppning va också precis va jag behövde och de är klart nu :)

haha ganska rolig morgon, eller iaf nu inte då kanske men :)

började men att jag klev upp 8 en timmes försovning så jag skyndade mig in i duschen och sen såg jag att nattis hade skrivit till min mobil att jag skulle ringa linda för hon sov troligen fortfarande, och linda är en sömntuta, så jag skrev igår att hon inte fick försova sig vilket jag fattade att hon skulle göra iaf ;) men men, så jag ringde och ringde och ringde men inget svar hos lindabus, så då bestämde jag och nattis att jag skulle fara en 40 minuter tidigare till henne och så skulle vi åka och knacka på hennes fönster och se om honh va vaken, så jag skyndade mig allt va jag kunde och for ner till nattis och vidare med nattis på till linda, och visst där stog vi 5 minuter och knackade med ett resultat av att en nyvaken linda tittade fram med täcket omkring sig under rullgardinen, så då vare bara för henne att rejsa, för bussen gick om en halvtimme, så vi fick sprniga ner till bussen. när vi kom in gick vi till bakfickan och tog en sallad, möms! sen vidare till Pias, och toppade mig och klippte upp de lite :) sen gick vi på stan ett tag, köpte present till kattis som kommer imrgon :) sen satt vi på hemköp och roade oss, måste säga att vi hade riktigt kul fast de låter väl inte så värst kul men de vill jag lova att de hade vi :) sen helt plötsligt känner jag hur de sticker till mellan brösten, då har en geting kommin in i tröjan och den jeeeekeln stack mig 3 gånger, sen fick jag tillslut ut han och då va han dö,  rätt åt han! fick svårare att andas konstigt nog, så jag gick och kylde ner mig, sen gick vi och åt, sen vare körkortsutbildning och syntest som gick super:) min dag i stortsett :)

 imorgon kommer hanna och linda vid ett så då börjar tårtbakninget och tacos fixningen, och sen kommer de bruuuudar hit :) myskväll hoppas vi på =)

nu orkar jag varken skriva och nu läsa så godnatt puss :)


Av emelie - 20 augusti 2008 13:30


hallojs =)

 jag har verkligen vänt på dygnet, när jag sov hos linda typ i en vecka så var vi uppe varje kväll till 3-4 och ibland längre ;o och så vaknade vi vid 1-2 men låg kvar i sängen tills de blev middag, så nu när jag går och lägger mig spelar ingen roll om de är klockan 11 jag går och lägger mig så somnar jag ändå inte förns 3, jag har lättare att somna om jag ser på film men nu är min tv ute i liggstugan så de blev att läsa en bok, och jag läse ut hela boken innan jag ens vart trött, 180 sidor ;o och klockan var 3 när jag sommar och så väcks jag imorse halv 10 först av att bror ville veta när hans teoriprov började, sen somna jag om en stund sen ringer pluttos klockan kvart i 11, tror jag sov och pratade för jag kommer inte ihåg så mycke av va jag sa menmen ;) sen ringer findus klockan 1 , japp och då vare dax att stiga upp :) ska äta fruskot strax, ta en lång vaaaarm dusch och sen se på goal, de är ju alltid pissväder ute så :/ och ikväll kommer moster och kusin :)


men vi hörs & ses, puss

Av emelie - 19 augusti 2008 20:34


ah tja!

visst har inte skreve på länge, men de känns som om jag inte riktigt har haft tid och när jag väl haft de har jag inte ens orkat tänka på att skriva en blogg, fullt upp hela sommaren och tillomed sista veckan innan skolan är fullsmackad vill jag lova. imorgon kommer moster och kusin och grattar mig, för som alla vet fyllde jag 16 år igår! mormor och morfar kom och grattade mig och fick såååå fina presenter, är jätte nöjd! men tillbaka till min vecka, imorgon blire främmande, torsdag äre klippning av håret som gäller och sedan senare på kvällen äre de körkortsutbildning. fredag kommer de lite brudar hit på tacos och tårta och de ska bli mys. lördag ska jag och linda kanske till daniel eller till simon =) och söndag kan jag lova att jag sitter hemma och är nervös hela kvällen, för på måndag börjar skolan, HV shoho! jag är lite nervös redan nu, och sista dagen kommer vara hemsk!

iaf, jag har sett sex and the city filmen och måste bara tala om att den är ett måste.

sen sååå älskar jag goal! och har ladda hem tvåan hos syrran och vill så gääärna se den nu! igår kom linda och jag fick en jääätte fin present av henne, en glasvas med massa pengar och godis i och skrivet på den jätte fint och blomma :) tackar så hjärtligt =)

vill till övik innan skolan börjar fast de hinner jag icke, men men :)

så var sommaren över, och hösten har regnat hit :/ satt och tittade på lite gamla bilder igår och lite ifrån taize, vilken vecka, vilka dagar, va underbart!

 på fredag ska jag baka ännu en tårta, tänka göra lite på mitt eget sätt och dekorera den lite fränt och sen har jag fixa tacos på schemat med!

vi hörs och ses, pusss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards