Alla inlägg under januari 2009

Av emelie - 25 januari 2009 15:54


igår kom syrran hem med sällskap och jag lärde mig ett nytt ord. haha :)

vid 2 inatt stack jag och amanda ner på sylos för vi var hungriga. fick stå och vänta ett bra tag,  tillslut fick vi kebabrullarna med hjälp av Per, annars hade vi nog fått stått ett bra tag till. när vi kom hem satte vi på twilight, och jag måste ha somnat i soffsan, och måste ha gått i sömnen till sängen för jag kommer inte ihåg att jag gick och la mig. 

på torsdag blire övik och kolla på modo - timrå med ett par brydar. :) jag måste även åka och shoppa nån dag, jag har drömmt två dagar i rad nu att jag är i övik och shoppar. och jag behöver kläder så sundsvall fåre bli nån dag :) även fast i drömmen är det övik men jag gillar sundsvall bättre :)

jag hade nog världens bästa frukost i morse, tacos, mums!

nu ska jag ta en dusch, vi hörs :)

Av emelie - 25 januari 2009 00:43


så, nu har jag duschat tjoffsan. ny duschad katt alltså, hon ser ut som en lite spillivink ;p hon stog helt still i duschen och sa inte ett ljug, sicken duktig katt. hon ger väl igen ikväll när vi ska sova som hon brukar, hon är lite knepig den katten. jävlas man med henne går hon bara iväg tillslut, och sen efter en timme eller tillomed en dag kan hon ge igen då hoppar hon på en och biter en. hon kan den katten :p nu har jag bädda in hon i en handduk och fönat hon lite. hon får va med om mycke den stackarn.

men nu ska jag fortsätta se på film, bye

Av emelie - 24 januari 2009 23:16


igår  klockan 5 klev jag på bussen i kläpp, höll på missa bussen men som tur var han jag med den för på bussen satt Hilda och väntade på mig :)

så vare buss byte i lunde, vi fick sitta och vänta i 30 minuter, och så kommer de en tjej och med sig i en lite väska har hon en mini chihuahua :o

jag har då aldrig sett nått så sött. så söt att de tillomed kom tårar för mig.

sen kom de fram en busschaufför till mig och hilda och börja snacka, igentligen förstog jag intr vad han sa men han var helskön :)

när bussen äntligen kom visade de sig att den bussen var proppad med folk, ganska tur att vi fick plats brevid varandra. framme i sollefteå satt andreas madde och andreas farmor i en bil och väntade på oss. vi åkte hem till andreas och åt tacos, sen vare filmtittande hela kvällen. men måste ta och se om a walk to remember för jag var inte riktigt med i den eftersom jag halvsov men de lilla jag såg var den bra så jag ska sätta mig och se den :)

men iaf, jag och hilda delade på soffan och madde hittade sin egen soffa att sova i.  vi for hem idag kring ett och jag for direkt vtill kramfors eftersom jag lovat syrran att fixa iordning henne inför kramm.

och nu är äntligen mitt uppdrag slut, jag har gjort iordning henne, sminkat och fixat hår och hon såg ut som balen drottning, ( en nöjd emmla) och sen kom amanda med chips och dricka till mig, huhu. så nu sitter jag själv i lägenheten och ser lets dance eftersom jag missade de igår. medans elin och amanda är på kramm och skakar rumpa. jag såg att king kong går på 3 an nu, och jag vart överlyckligt eftersom jag älsssskar den filmen, men vart ledsen sen då jag såg att den började 21:30, de är 2 timmar sen så den lär ju vara slut när som hellst. och även att wallander går men också slutar snart, så det får bli let´s dance och sen ska jag duscha tjoffsan. huga, de vill hon inte men hon måste ihii ;p sen ska jag slå mig ner i sängen och se på a walk to remember och sova :)men jag måste säga att är förvånad över att blondinbella åkte ur let´s dance, trodde hon skulle komma längre, jag håller på Morgan så allt är bra bara inte han åker ut. och måste även säga att Laila, hon är verkligen stjärnan på dansgolvet.  jaja, nu ska jag fortsätta se och fortsätta äta chips :Dgodnatt bilder på syrran som jag fixat

Av emelie - 23 januari 2009 15:09


If I could turn back time
If I could find a way
and you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you


världens finaste begravning, men så sjukt jobbigt. går verkligen inte att beskriva, men ett riktigt farväl. en lättnad efter.  vi saknar dig Arvid, men du lever kvar i tankarna och hjärtat. jag hoppas verkligen du har det bra, 

Av emelie - 22 januari 2009 23:37


 smink med nina idag, skit skojj :)

sen såg vi she´s the man :) och efter de var de gympa sen slutade vi.

jag tog bussen hem till lugnvik som är ganska ovanligt eftersom jag är i kramfors lägenheten nästan varje dag. han bara hem så skulle jag tillbaka till kramfors igen. följde med mamma in på några affärer sen hem till lägenheten och sen kom ellapella och hämtade mig så for vi till mormor och morfar  och där bjöds det som alltid på fika. när vi kom hem började jag färga håret på elin, och nu håller hon på tävtta ur de, jag tror hon fick lite panik haha, de såg nämligen grått lila ut hahahah:D vi får väl se hur det blir och om hon vågar visa sig imorgon. jag ska snart sova så jag kommer upp imorgon, ska iaf försöka komma upp 8 :)

godnattttt


<3

Av emelie - 22 januari 2009 16:50


imorgon blir det inge skola för mig utan de är begravning.

jag kommer nog inte inse själv förns imorgon hur jobbigt det kommer vara.

du lever kvar i tankarna <3


Av emelie - 20 januari 2009 22:27


 slutade halv 11 idag, satt på skolan till 12 och umgick.

gick hem och runt halv 2 promenerade jag ner till stan och mötte upp amanda och gjorde några ärenden och sen stack vi och sola.

jag trodde jag skulle svimma i solariummet, varmt varmt!

men lite färg de fick jag :)

när jag kom hem igen gjorde jag lite mat och sen somnade jag vid 6 och vaknade 9. skönt=)

jag är lite sur på vädret :o jag som vill att de ska bli sommar och är dö less på vintern och så kommer de bara ännu mer snö :< och dum som jag är kollade inte ut va de var för väder imorse innan jag stack till skolan utan satte på mig mina pumps, och så har de kommit 1 dm snö ute och inte skottat för den delen och dom skorna måste vara dom halaste som finns.

ganska roligt för dom som såg mig när jag gick, varje steg halkade jag åt sidan, snacka om bambi på hals is. tog mig nästan 15 minuter att komma till skolan och vanliga fall tar det inte ens 10 min att gå, haha jag skratta åt mig själv när jag gick, för jag kom nästan inte ens framåt. och hade typ 200 kg snö i skorna barfota :| får bli ett par varmare och inte sommarskor imorgon :p

ajja :)

 nu ska jag fika och sen sova vidare :)

godnattttt

Av emelie - 19 januari 2009 19:39


jag håller på somna, och världens mysigaste katt ligger och gosar med mig.

världens sötnos :) ni ser jui själva =)

godnattttt

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards