Alla inlägg under januari 2009

Av emelie - 10 januari 2009 16:55


igår kom stefan och hämtade mig, med var simon frida och daniel :)

i latberget vare himla mycke folk, och en jävla liftkö, men jag och frida hittade alltid en lösning så vi kom fortare fram :) hade jätte roligt med frida, och sen kom nicke och stefan och åkte med oss :) de måste vi göra om :) jag och frida har bestämmt oss för att åka snowboard nån dag, och hur de kommer gå får vi se då ;) nu ska jag fixa iordning mig, ska på fest med bryda snart =)

mer om den kommer imorgon :) 

bye

Av emelie - 9 januari 2009 16:31


redan helg. två dagar i skolan som vi i princip inte gjort något.

efter skolan igår drog jag, syrran och susanne till övik och kollade på modo.

dom spelade mot rögle och modo vann :) skönt. måste nästan dit nästa gång med :) efter matchen for vi till max och åt, satt där och prata tills vi upptäckte att klockan dragit iväg. vi kom hem kvart över 12 och somnade väl sisodär 2 . tänkte att äntligen kan jag få iaf 5 timmars sömn, men ikke.

halv 6 kom tjoffsan och väckte mig. hon ville gosa lite, och henne kan man inte bli arg på så jag gosa med henne och snooza till 7. känns som en onödig dag på skolan. nu ska jag fixa fika och sen ska jag iväg till backen och åka lite med simon stefan och frida :) vi hörs senare hurru

Av emelie - 8 januari 2009 16:31


 första skoldagen , första timmen, självklart skulle dom ta upp om Arvid.

blir så otroligt jobbigt, bli helt skakis. skönt att få prata  om de ja men ändå.

sikken tur jag har då som har hilda i klassen, henne bus och påhitt får en alltid att skratta =)

jag och emma tog oss en tur på stan idag, fika me :)

nu ska jag laga mat sen ska jag till övik och kolla på modo :)

bye

Av emelie - 7 januari 2009 18:47


uh, när jag hör nått sånt här får jag en sån jävla ångest!

åh. ja, jag sitter och plågar mig själv.

som emma säger, de är bara mig själv jag plågar,

men jag kan inte sluta tänka på de. spola tillbaka tiden till nyår.

en jobbig tid för oss alla nu.

tänker på dig Arvid <3 

Av emelie - 7 januari 2009 15:46


 good work emelie, sista dagen innan skolan och jag vänder helt och hållet på dygnet! var vaken till halv 6 imorse och vakna halv 3 idag. pratade i telefon i över 3 timmar tills klockan halv 4 , somande  5 och klockan halv 6 vaknade jag av att en viss person skickade sms, men jag somnade om ganska fort och vaknade imorse halv 11 att min lärare ringde. somnade om och vaknade halv 3, hela dagen borta känns det som. nu har ni läst min natt, eller morgon rättare sagt. nu ska jag packa packa packa, åker till lägenheten ikväll =)

men vi hörs



Av emelie - 6 januari 2009 20:50


 idag har jag varit på sandö med linda :)

hon kom och hämtade mig, sen for jag hem vid 7 och satte mig och såg på sing a long =) sitter och läser runt lite på internet, kollar på bilder på arvid.

varför blev det som det blev? vi alla vill ha svaret, men får nog vara berädd på att aldrig få det . det är nog bara Arvid själv som vet :'(

om man ändå kunde gjort nått, tagit med han hem efter lunde, vad som hellst. får sån ångest. vila i frid<3


nu ska jag försöka tänka på annat, se på nån film :)


Av emelie - 6 januari 2009 15:25


micke har gjort en jätte fin låt,

lyssna och låt tårarna komma för de går inte att hålla dom kvar! 

http://www.speedyshare.com/500241661.html


vi saknar dig Arvid, kom tillbaka! :'(

 jag glömmer aldrig på stadsfesten då du stog bakom mig och höll om mig framför scen så ingen skulle knuffas, och du frågade om du fick ge mig en puss på kinden, självklart fick du de. du lyfte upp mig och sa att jag var lillasyrra :')  sen glömmer jag aldrig  när vi var hos johan, du satt och pratade med mig över en timme, du sa att du skulle köra bil med mig på isen i nora som ni brukade göra. du skulle hjälpa mig att köra bil. du sa att bil skulle tjejer ha, de var plus i kanten. du sa att du tyckte jag var söt, och du gav mig tips inför linjevalet så som du kände, så som du tyckte och tänkte :') och på k-lan. och alla gånger. minnen, minnen :') 

vi alla tänker på dig, Arvid! och glömmer dig aldrig <3

Av emelie - 4 januari 2009 23:02


suttit hemma hela kvällen, jag och mamma har sjungit sing star och jag måste få skryta lite, jag äde hon!  huhu =)

och så har jag gått och blivit förkyld, hostig, ont i halsen och ja hes, kan de vara därför en viss emelie sprang runt ute på nyår i väldigt lite kläder så får hon skylla sig själv ;p

men va äre man säger, vill man vara fin får man lida pin, that´s it

imorgon är det måndag och då fyller min kära mormor år,

så då ska jag dit och fira henne :)

tänkte jag skulle fara till sandö och hälsa på linda när hon far dit,innan lovet tar slut hade jag tänkt men eftersom vi börjar på torsdag är det ont om tid men vi får väl se hur det blir ihi =)

nu ska jag äta något innan jag sedan hoppar i sängs ;)

godnatt

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards