Alla inlägg under mars 2009

Av emelie - 31 mars 2009 20:06


slutade halv två, jag och hilda stack och simma och sen en sväng på stan.

somnade när jag kom hem som vanligt och imorgon har jag apu därför far jag nog in till lägenheten ikväll så jag får sovmorgon, (y)


Av emelie - 30 mars 2009 21:08


dagen har gått fort fast vi gick hela dagen.

här hemma har jag bara slappa idag, somnade efter maten och vaknade att mamma sa att de var kakor som väntade på mig, då kan man ju inte annat än att gå upp. och mamma sa att hon var jätte nöjd med håret, så fin i håret hade hon inte varit på länge, duktigt emelie!

imorgon är de tisdag, alltså skola sen simma, sen stan och sen hem.


jag har suttit och sett familjen annorlunda, men vart riktigt sugen på en bra film och chips. lätt fixat. slår på goal! the dream begins, en film jag verkligen älskar, fast tvåan är bättre - goal! living the dream. den får bli en annan dag.

men vi hörs.

Av emelie - 29 mars 2009 21:22


så, då var mamma nyklippt.

nu har jag varit lite duktig som vågade mig på saxen på en annans hår, mitt går bra men att klippa andras då krävs de lite mer.

jag är nöjd, och hoppas mamma också blev det för det är ju hon ska bli det.

 medans tittade vi på wipeout, jag älskar det!

wipeout - dogge

Av emelie - 29 mars 2009 15:24

 igår var det alltså middag hos Norberg.

fam djupenström och hollbrink var bjudna.

under middagen


efter maten var de påskpyssel, sis och jag målar hönor.

påskpyssel


och peter hollbrink var hönan sjäv haha

pyssel

gänget pysslar

påskpyssel

 så var dom andra hönorna klara, min längst till vänster, christinas i mitten och sis tills höger, bra jobbat huh ;)pyssel

Av emelie - 28 mars 2009 12:55


skulle på fest egentligen igår, fick tag på hilda så sent så de sket sig.

så jag satt hemma fast klistrad framför lets dance och höll tummarna för att Magnus skulle vinna, fast Laila är bättre på att dansa men jag tycker det är orättvist eftersom hon har varit danslärare? de är ju lite som att skicka tex Agnes carlsson till idol audition, magnus gick från att inte kunna dansa alls till att bli riktigt bra medans Laila var bra innan så därför tycker jag att Magnus skulle vinna. och folket röstade helt rätt, Magnus Samuelsson vann (y)

fast visst skulle Morgan Alling ha vunnit?  han var ju bäst!

nog om lets dance. nu ska jag baka dumlekakor tills ikväll då de är middag hos grannen :)

Av emelie - 27 mars 2009 17:14


muntligt nationella i engelska avklarad, skönt! kanske kan jag fixa ett g i engelskan iaf :) jag och hilda har varit nere i poolen idag och simma lite.

kom hem till lugnvik halv 2 och slog mig ner framför tv och somnade såklart.

ikväll ska jag troligen till emma :)

vi hörs.

Av emelie - 26 mars 2009 20:47


hänt en del idag, apu, hem och baka, fixa tårta.

medans katta var som ett jehu och for om kring som en hinhåle här.

nu är kalaset slut och jag är trött och proppmätt, inge odygdig när det gäller gosaker ja ä ;) och imorgon är det skola men kortdag och jag säger som hilda, blire nå fest elle? de va ju bra längesen nu.

nu ska jag sussa.

och imorgon är det bara en vecka kvar, låt tiden gå fort nu va!



meningen som jag försöker lära björn att säga..  jag huskes nä ja skulle te å gå ut på lägda för de va koskit så ja köjdes.


nä, vi hörs :)


emelie


hitta en bild jag glömt, bjusse på den.

Av emelie - 26 mars 2009 11:59


grattis mamma och bror som idag fyller år och bror som nu får gå ut på krogen ;) skön dag, började 10 och slutade halv 12. vi har kollar hur vi ska ha på borden och så sen fick vi sluta så nu sitter jag i lägenheten och ska gå ner till bussen om ett tag för att fara hem och baka tårta och kaka och vi får väl se hur det går :p

nu ska jag se andra avenyn som jag missade i tisdag :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards