Alla inlägg den 11 januari 2009

Av emelie - 11 januari 2009 21:18


 fest igår ja, va gjorde vi? ja, jag och hilda satt och bada fötterna för iv frös så om dom. jag tjatade dit frida, sen kom nicke och hämtade mug och frida och så for vi runt och träffade folk på stan :) kom hem vid halv två, snackade i telefon till 6, trodde syrran skulle komma hem men icke, klockan 5 fick jag ett sms av henne att hon inte skulle sova hemma. så vid halv 7 somnade jag. och vaknade 11 imorse. vid tre stack jag och syrran ner på stan och åt på jakten med elins kompisar. sen gick vi hem till linnéa, såg på tv. fick massa telefon samtal om att hilda var borta, hon skulle tagit bussen hem halv 3 och då var klockan halv 5, hennes mamma ringde och sa att hon inte kommit hem och hildas mobil var avstängd, så jag gick en sväng runt stan och leta na men hitta inte hon så när jag kom tillbaka ringde jag hem till hilda och då svara hon och sa att hon kommit hem :) tur de :D jag har nyss kommit hem från linnéa och nu sitter jag och tittar på a lot like love och äter massa gotta och ostkrokar mumms :)

 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards