Alla inlägg den 14 januari 2009

Av emelie - 14 januari 2009 18:14


ganska skön dag på skolan, vi har mest bara lyssnat, men även sett hair spray.

jag var nästan somnade till den, är så otroligt trött hela tiden. så när jag kom hem tänkte jag gå och lägga mig,  men så blev det inte, och jag har precis diskat och nu väntar dammsugaren. så tänkte göra en sväng med den nu så jag har de bort gjort. jag är film och godis sugen. emma kanske skulle komma och sova här ikväll eftersom hv ska upp på parken imorgon och jag bor ju granne och emma har en bit att gå så. ganska lyckos oss hvo8, de är ju så att esteterna ska spela en musikal, och hv07 sminkar och de är bara tvåerna och treerna från skolan som ska få se den, alltså inga ettor men vi i hvo8 har turen. eller turen, de ingår ju som sagt i programmet att vi ska sminka till musikaler osv så vi ska få kolla lite när tvåerna sminkar dom som ska spela och så ska vi också få se den :))) så, skön dag imorgon, musikal på förmiddagen och eftermiddagen blir det nått annat :)

 och den 28 ska håret klippas, har upptäckt att det är ganska slitet.

mamma har tjatat på mig att klippa mig., och hade klipptid den 27 december men den ringde jag och avboka. men nu har jag själv insett att de är dax att klippa lite. har ny tid den 28 den här månaden. bättre att klippa när de bara är lite slitet så slipper man ta så mycket som man måste ifall de är mycket.nu ska jag dammsuga sen kolla film och mysa :) 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards