Alla inlägg den 2 februari 2009

Av emelie - 2 februari 2009 16:09


klockan är redan 4:o

dax att göra lite mat snart, även fast jag inte är så matsugen.

jag har lege och sove nu en stund med tjoffsan, fast hon vill bara bitas och busa hela tiden så jag gick upp.

ikväll ska jag och syrran till mormor och morfaroch skriva ut biljtetterna.

och imorgon måste jag hem till lugnvik och börja packa och så.

nu ska jag ta en dusch sen blir matlagning ;)


 

Av emelie - 2 februari 2009 15:50


igår var det en månad sen du lämnade oss.

jag har/vill inte riktigt fattat det än.

hoppas du har det bra på andra sidan, vännen.

det gör så sjukt ont! Arvid, kom tillbaka! :'(

tänker på dig<3

jag kommer alltid vara lillasyrra, så dom du sa :')

vi ses senare  <3


 

Av emelie - 2 februari 2009 13:52


ingen skola för mig idag.

hade troligen feber igårkväll, mådde bättre imorse men inte nära 100% bra.

så jag har sovit tills halv 1. tog mig en macka med vitlöksklyfter på, jag ska tammetusan vara frisk till stockholm, har alltså 4 dagar på mig att bli frisk. ska jag nog klara. skönt att få vila idag, men imorgon blir det skola.

ledig på fredag eftersom då tar jag och syrran flyget mot storstaden.

jag har aldrig flöge, undra hur nervös jag kommer vara när dagen kommer :o

vet att syrran var skit nervös, hon kommer nog vara de den här gången med och de kommer nog smitta av sig till mig har jag en kännsla av.


solen skiner ute, men termometern visar -14.5

men de är mysigt att bara sitta och titta ut i solskenet.




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards