Alla inlägg den 5 februari 2009

Av emelie - 5 februari 2009 19:49


jag har nyss ätit go middag som jag gjorde till mig själv.

pommes och fläskfile , mumma!

klockan är 8 och jag har inte packa klart än.

har bara diskat och dammsugit lite så nu väntar packning ;)

jag har så svårt att veta vad som ska med eller inte men de löser sig nog ;)

och Sara, så du vete så far jag till stockholm imorgon och är där hela helgen. ihihi ;)

hon gav mig ett nytt smeknamn idag ' onda dockan ' 

haha, hon tycker jag ser ut som en docka men är ond haha ;p

men men, vi hörs :)

Av emelie - 5 februari 2009 15:49


6 dagar och huvudvärken sitter fortfarande kvar.

har inte så ont i halsen länge vilket är jätte skönt, mucoanginet hjälper mycker bra!  bara hostan och huvudet kvar då.

mycke bra dag idag på skolan. bara smink och hår hela dagen.

fått lära oss att göra en svinrygg, nu undrar ni förståss ' va sjutton är de'

men de är en uppsättning för lite finare, bal, bröllop  men man kan även göra den lite mer vardaglig :)  sen idag har vi fått lära oss om man har en kall hy eller varm, jag har en kall. och läart oss om man är vår sommar höst eller vinter. och jag var sommar =) sen fick vi veta exakt vilken foudation vi ska ha och hur man ser på andra, och vilken färg på rougen man ska ha om man är kall eller varm och samma med ögonskuggorna och fått lära oss hur man ska ha om man har ögorna längre ifrån eller tvärtom :)

 sen hade vi gympa, men den skippa jag ida. skulle inte orkat med den som jag mår nu. blir helt skakis av att bara springa i trappan här i lägenheten, så nä jag tare lugnt ett tag till :) 

sitter och käkar vanilj yoghurt och ska precis gå och vila en stund för att sedan ägna kvällen åt packning och sova. eftersom vi far härifrån kramfors kvart i 5 imorgonbitti eftersom flyget lyfter 06.40 ifrån sundsvall. så måste iaf senast kliva upp 4. :o men vi får frukost på planet, de tycker jag låter bra! :)

nä, sängen väntar som sagt men ska jag göra lite fläskfile och ris till mig själv mums:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards