Alla inlägg den 2 april 2009

Av emelie - 2 april 2009 20:47


nu har jag bara baugette göra, sola, färga håret, kolla så allt är med sen så imorgon drar vi, jag och sis. så skriver nog inge mera förrän jag kommer hem, så ni får ha en bra helg, för jag ska ha kanon helg i stockholm!

vi hörs och ses.


jag och sis i sommras.

vill vara brun igen, sommar kom!


 

Av emelie - 2 april 2009 18:56


 då var jag hemma igen.

vilka underbara personer dick och carin är och jag är glad att jag fick träffa dom idag. fick veta hela historien och veta hur allt gick till, annars har man ju hört så mycke annat rykten om just Arvid vad som hände.

var otroligt jobbigt men skönt, jag har fortfarande en klump i magen och är helt skakis fortfarande. tycker de är otroligt omtänksamt och snällt av arvis föräldrar att komma och prata, de ger mycket.vi fick se massa bilder som vi kunde skratta åt, men många tårar föll ju självklart.

jag hoppas att Arvid har det bra där han är, för han var en otroligt fin människa. omtänksam och alltid så glad.

och himlen fick den finaste ängeln, men alldeles för tidigt.

saknar dig Arvid och tänker på dig<3

jag är som du sa ' lillasyster '.

dig glömmer man aldrig.

Av emelie - 2 april 2009 13:52


sista dagen på life, mässan kommer bli super tro jag :)

slutade 12 så gick hem och slängde in tvätten och ska strax ner och hänga upp allt. sen ska jag iväg till skolan och träffa Dick, sen hem igen och laga lite mat, packa, färga håret, sola, och så kommer mamma och pappa och då ska jag göra iordning  baugetter, kycklingcurry, mums! så har en hel del att göra idag, men imorgon drar vi. 10 går bussen till stockholm och är framme 16.30 :)

en helg med min sötis :)

nä, nu ska jag ner till tvättstugan igen, bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards