Alla inlägg den 8 april 2009

Av emelie - 8 april 2009 21:55


vilken dag, om skratt förlänger livet är jag odödlig.

började med att träna ansiktsmålningar, Hilda sminkade mig till en groda och jag henne till en mus. sen var vi iväg och köpte påsk godis 1kg som vi ska ge varandra i påskägg imorgon, men mycke av de åkner ner i magen redan idag ;o efter lunch drog vi iväg med lärarna i mina party bussarna, jag Hilda och Sara körde kör i baksätet så vi var helt slut när vi kom fram, men inget stoppa oss, nu väntade massa ungar som ville bli ansiktmålad.

de gick kanon, de var så få ungar så vi målade 2 och 2 och jag och hilda målde en fjäril i ansiktet på en jätte söt tjej. och dom lekte och hadde sig. på hem vägen körde kören igång igen. väldigt rolig dag. våran första mini turne och den blev lyckad.

efter de gick jag hem till lägenheten och sov faktiskt inte. jag gjorde ordning lite mat, såg på the hills, life of ryan och andra avenyn sen kom mamma och pappa på besök med pizza till mig sen åkte jag med dom hem till lugnvik. nu ska jag ta en dusch och nånting att äta.

och ett - är att jag har blivit förkyld och ont i halsen .. igen!

men livet går vidare huhu ;p




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards