Alla inlägg den 9 april 2009

Av emelie - 9 april 2009 20:02


sitter här och kollar ut, de snöar. när ska de ge sig?

på baksidan är snöhögen över 2 meter och vägkanten upp hit är säkert en halv meter. hur länge ska de hålla på? och ändå har pappa kört bortsnölast med lastbilen från baksidan.

ni ser ju själva hur mycke snö, något less!

jag vill utomlands!!!!

Av emelie - 9 april 2009 19:13


så har påsklovet startat.

de har varit en härlig dag idag, som vi förtjänar sista dagen innan lovet, att bara ta de lugnt. vi i klassen skulle fixa ett bildspel inför stilmässan, så vi har suttit i datasalen och bara mixta och trixa ihop ett bildspel, och mitt i allt går brandalarmet och när vi kommer ut i kylan och regnet hör vi även att brandkåren kommer. då är den någon som har tänd på en papperskorg inne i skolan, onödigt gjort. sen efter lunchen fortsätta med bildspelet och bara tog de lugnt och sen bjöds det på påskfika och en lite filmsnutt ifrån förra årets stilmässa. stilmässan i  år, verkligen något jag ser fram emot. det kommer bli hur roligt som helst! men vart va jag nudå ,jo efter fikat och filmen så slutade vi och jag tog bussen till kläpp och så kom min kära mamma och hämtad mig där och när jag kom hem slängde jag direkt ner mig i soffan och vaknade av att mamma pratade med mig, gick ner och la mig i sängen och sov till 18.oo idag tycker jag faktiskt att de va rätt att jag sov efter skolan, jag menar de är påsklov och jag är så trött på skolan, så skönt att bara lägga sig och tänka att man är ledig 2 veckor framåt. påsklov en vecka sen drar vi till fjällen så klassen får klara sig utan mig en vecka. men iaf, medans jag sov missade jag påskkärringarna som kom, förra året var det jag som bjöd på godis iår sov jag? ikväll blir jag nog liggandes framför tvn, hoppas på att de är något bra på tvn bara. sen imorgon kommer grannarna på middag och på lördag har Sara i klassen tjejmiddag med klassen och sen drar vi vidare och bowlar, ska bli roligt, va ju ett bra tag sen man bowlade.

söndag återstår att se, känns som de kommer bli en lugn dag och kanske jobba lite matte, puu! ska till stockholm ska jag nästa vecka nån gång, bara de att jag är pank :o :s men endra åker jag ner måndag eller onsdag.

nä, nu har jag skrivit klart :)

GLAD PÅSK!

tjohej 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards