Alla inlägg den 12 april 2009

Av emelie - 12 april 2009 23:01


kom hem för en stund sen, har varit på kalas hos farmor som fyller år idag.

bjöds på tårta, och gotta.

jag mådde inte så vidare, ont i huvet.

men faktiskt så har jag bränt mig lite i ansiktet idag, solen tar.

jag och mamma blev faktiskt rätt röd i ansiktet av att suttit ute nån timme.

ganska härligt ändå :)

nu har jag iaf beställt biljetten till stockholm, eller jag, jag betalade inte en spänn, utan de var söta underbara björn som betalade alltihop.

så på onsdag far jag till stockholm, denna gång ingen syrra som åker med, utan bara jag, hihi. och stannar till fredag sen lördag drar vi till fjälls. gött!

nu ska jag se lite film och äta gott.

saknar min björn. 

Av emelie - 12 april 2009 15:37


även fast jag dunkade ner en solstol i snön med en fäll som värmade om rumpan och ryggen så var de ändå lite sommarkänsla när man satt där och solen stekte i ansiktet och de bara brännde. nu återstår de bara att se hur längede fortfarande är vitt på marken. jag hoppas och gör en gissning på att när vi kommer hem från fjällen om 2 veckor är nästan nästan allt borta. de vore väl härligt. man skulle bott i stockholm ändå, huhu ;)

jag och mamma satt iaf ute ett bra tag idag.

senare kommer linda, hon ska färga mitt hår och jag har en rejäl utväxt och de är riktigt blond, och jag vart skit sugen på att färga ljusa slinger, skulle vara perfekt nu. men så har jag redan en brun färg som står och väntar i badrummet, så då går ju inte de :(

men men, får vara helbrun ett tag till. 


Av emelie - 12 april 2009 12:13


har precis ätit frukost och nu ska jag ut och sätta mig i de härliga vädret.

solen skiner och de är riktigt skönt ute.

vi hörs senare.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards