Alla inlägg den 17 april 2009

Av emelie - 17 april 2009 22:47


ja, då var man tillbaka i lugnvik då.

hade gärna stannat i stockholm föralltid.

iaf, drar lite ifrån dom här tre dagarna i stockholm.

kom dit, björn mötte upp mig vid bussen, drog på mig en djurgården tröja, tänka sig, sen drog vi iväg och kollade på fotboll med några av björns kompisar, storebror gustav såklart :) de var kallt och vi frös men vi överlevde. efter matchen for jag och björn hem till han och sov.

lördag morgon kom en mäklare till björn, eftersom björn snart flyttar.

efter de gjorde vi lite ärenden, sen for vidare och tog oss en promenad genom sveriges största kyrkogård, skogskyrkogården, den va stor må ni tro. vi hälsade på björns mamma. åkte hem igen och åt och sen vidare till john.umgicks och kvällen slutade rätt sent, jag och björn tog taxi hem vid halv 2. och idag så har vi vare ute en stund i de härliga vädret. typiskt att de vart bra väder när jag skulle åka hem. bussen gick 14.45 och bussresan hem gick ovantligt fort. vart knappt 20 pers på bussen så väldigt lugnt och skönt och för en gångs skull kunde jag sove nån timme och sen se film.så kom morfar och hämtade mig och skjussade hem mig till lugnvik.

har precis packat klart inför imorgon och ska ta mig lite att äta och sen sova. imorgon drar vi, en vecka i fjällen, härligt må ni tro!

sov gott :)


Av emelie - 17 april 2009 12:11


idag åker jag hem från stockholm :(

vill inte hem!

men imorgon åker jag till bruksvallarna:)

nu ka jag och björn ut på äventyr, tjing

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards