Alla inlägg den 7 maj 2009

Av emelie - 7 maj 2009 20:05

 engelska nationellaprov

då var hörförståelsen och läsförståelsen nationella i engelskan avklarad.

måste säga att de är otroligt skönt att ha de bort gjort och jag känner mig nöjd med min prestation. kände en viss press på mig att göra bra ifrån mig eftersom mitt betyg hänger helt och hållt på hur nationella går. och eftersom jag verkligen verkligen suger i engelska och ligger väldigt dåligt till även fast jag gör så gott jag kan är de inte alltid så lätt, men jag tycker jag förtjänar ett g nu, så jag håller tummarna för att jag klara nationellan.


efter nationellaprovet gick vi till parken hela hv, både 1an och 2an och övade inför imorgon. de är alltså imorgon vi ska sminka våran modell och gå på catwalk och göra en riktig show, men jag är förvånad över mig själv. jag brukar vara otroligt nervös när jag ska göra nått sånt här, och över 200 biljetter har sålts, men jag är inte nervös? kanske kommer allt imorgon, och då är den inte att leka med. men jag tror de kommer bli en jäkla show :)


mamma och pappa har nyss varit här och ätit, och idag så tog storebror körkortet, så gratulerar!  nu ska diska och sen duscha ;) bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards