Alla inlägg den 9 maj 2009

Av emelie - 9 maj 2009 18:41


kom hem till lugnvik vid 2. solen sken inte men de kändes att den var därbakom molnen för termonetern visade 18 grader ändå. körde den här:nu är de fint väder ute och  solen skiner men de är moln i vägen så den syns inte.

sen sprack de upp och blev sol. nyss äte grillat och pommes, riktig sommar käk. efter maten så räddade jag busan våran katt ifrån grannen katt, dom satt längst uppe i ett träd och skrek och hade sig. nu ska jag ta en dusch och sen ska jag övningsköra till ullånger till hilda och sen åker jag och hilda till Pluttos i docksta på myskväll, great! nu har jag lite bråttom.

vi hörs senare


filuren steker!


 

stekarna hilda och emelie ska till sötpluttos!

jag hilda och hanna 

Av emelie - 9 maj 2009 12:25


vilken kväll de var igår. var grymt roligt och vart riktigt lyckat.

jobbade med modellerna från 2 till 4, - lunch och börja sen igen att jobba med dom från 5 till 7-8 :) vilket dag/kväll. och modevisningen var riktigt roligt att kolla på, vilket show. kom hem sent, vid 12.

berättar mer senare, ska ta en buss hem nu. 

bilder kommer, jag fick ingen bild på min modell så som jag stylat henne, gjorde lite ändringar sen sist, men men :)

bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards