Alla inlägg den 10 maj 2009

Av emelie - 10 maj 2009 18:50


har kommit hem från docksta. har varit trevlig hos hanna.

igår såg vi på film och snackade spöken och vi låg och skrämde upp varandra hela kvällen. och imorse vaknade alla tren av att de var en humla inne på rummet som hade kommit in på nå konstig vis. så vi släppte ut den genom fönstret och stängde och somnade om. vaknade en stund senare igen av att en humla var och surrade på inne i rummet. samma visa igen, ut genom fönstret och somna. vaknade igen av en surrande humla på rummet. dom hade nog en hemlig gång in till rummet och ville jävlas haha. imorse sken solen, men sen har de regnat de mesta. och tillomed åskan har vi hört av. 


vi bakade kladdkaka och bara tog de lugnt. sen kom hildas mamma och hämtade oss, och så kom pappa och hämtade mig hos hilda. fast de var jag som körde ;) 

iaf så berättade jag för mamma om borgvattnet, ni vet spökhuset jag skrev om. mamma tyckte jag och hilda var fjantiga som inte vågar följa med klassen dit. hon är tydligen lite äventyrlig av sig, kanske i sin ungdom för hon berättade att anden i glaset brukade dom köra. sedär, då fick jag veta nått nytt ;p

men nu ska jag övningsköra till kramfors, ska till syrran och säga goodbye eftersom hon far iväg till usa imorgon. ja jag är avis, men min tur kommer väl den med. så jag är alltså tjoffa och piggan vakt och skötare den här veckan och nästa. ska nog gå bra :)

tjong

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite!
 Vet vem du är!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards